Foto bij 41

Sorry voor dit domme, saaie deeltje. Maar er moest nog een deeltje komen voordat er iets ging gebeuren, vond ik.. xd

'Jessica! Ik moet je nummer hebben!' Riep Sadie uit het niets. Chaz, Sadie, Justin en ik zaten TV te kijken in Justins kamer. De visite was weggegaan en derest zat beneden. 'Uhm, okee.' Zei ik lachend. Ik toverde mijn BlackBerry uit mijn zak, want ik wist mijn nummer niet uit mijn hoofd. 'Oooh! Geef je ping maar.' Zei ze toen ze mijn BlackBerry zag. Ik gaf mijn ping aan haar en niet veel later stond ze tussen mijn contacten. Mijn mobiel trilde in mijn hand. Toen ik zag dat het een pingberichtje van Sadie was, hield ik hem dicht bij mij zodat Justin het niet kon lezen. Zoen Justin! Ik keek haar verbaasd aan, waardoor ze grinnikte. 'Wat is er zo grappig, schatje?' Vroeg Chaz aan Sadie. 'Niks.' Beantwoordde ze zijn vraag met een serieus gezicht. Laat hem mij zoenen. Schreef ik terug. Sadie keek met een grijns naar het beelscherm en begon te typen. Grijnzend legde ze haar mobiel weg en Justin pakte de zijne. Een gelach ontsnapte uit zijn mond. Ik keek uit mijn ooghoeken naar het scherm en zag dat het Sadie was. Had ze Justin nou echt gepingt om te zeggen dat hij me moest zoenen. 'Sadie.' Riep Justin haar en iedereen keek hem aan. 'Zometeen.' Zei hij glimlachend. 'Yeah!' Ontsnapte er uit haar mond. Als ik het goed begreep, zou Justin me zometeen gaan kussen. Ik vond het niet erg. Ik keek naar de TV, maar lette niet goed op wat er gebeurde. Justin sloeg zijn arm om mijn heen en automatisch legde ik mijn hoofd op zijn schouder. 'Ach, wat een schattig stelletje.' Piepte Chaz. 'Dude, we hebben nog niks.' Zei Justin. 'Not yet.' Verbeterde Chaz hem met een grijns op zijn gezicht. Had ik nu maar al iets met Justin. 'Hallo? Oh, hoi mam. Ja. Ja. Moet het? Oh.. Ja ja ik kom al.' Zei Chaz aan de telefoon. 'Sorry, guys. Maar ik moet gaan.' Zei Chaz toen hij opstond. 'Ik ga ook maar zodat jullie tijd voor elkaar hebben.' Giechelde Sadie. Ik rolde met mijn ogen. We zeiden elkaar gedag en ze gingen weg. 'Ik moet van Sadie iets. You might if I do it?' Vroeg Justin grijnzend. 'Hell no.' Zei ik glimlachend. Justin stond op en trok me mee naar zijn bed. Hij duwde me zachtjes op zijn bed en kwam bovenop mij liggen. 'Jij bent geweldig, Jessica. Meer dan geweldig zelfs.' Zei hij voordat hij zijn lippen op de mijne drukte.

Reageer (14)

  • February

    aaaaahw, GO SADIE . <3

    1 decennium geleden
  • Magnetic

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWH.
    he ik ben blind

    1 decennium geleden
  • JBGirlz

    verderrrrrrrrr!!xxx(K)(K)(K)(K)(K) ahhaha Sadieee haha

    1 decennium geleden
  • AirJess

    oewwww,
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Goodtimes

    ahaha, juist cute toch. Ik mag die Sadie ghehe. Verdeeerr.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen