11. I thought it was my time.. [16+]
Het was een paar dagen rustig tussen mij en Gerard. Hij had het druk met trainen en ik moest hem missen voor drie dagen omdat hij een wedstrijd had in het buitenland. Één dag voordat hij terug zou komen in Spanje kreeg ik een smsje.
Morgen ben ik weer bij je, ik heb je rode wangen erg gemist! x
Ik schaamde me gelijk toen ik het las maar ik was zo blij dat ik hem weer kon zien. Ik zit de bovenste traptrede wan zijn huis te wachten. Ik zit hier nu al zeker een kwartier en de zon brand op mijn schouders. 'Alsjeblieft Gerard.. kom snel naar huis' zei ik tegen mezelf. 'Ik ben er toch al.' hij lacht zijn witte tanden bloot. Ik vlieg in zijn armen en hij lacht. 'Zo lang ben ik toch niet weg geweest?' 'Jawel! en ik bind je vast zodat je nooit meer weg gaat.' Hij trekt een wenkbrauw op en kijkt me aan met een scheve mond. 'Wie ben jij en wat heb je met mijn meisje gedaan?' Ik lach en ruk zijn sleutel uit zijn hand, ik open de deur en trek hem aan zijn shirt naar binnen. 'War ben je ineens um.. aantastelijk?' Het was grappig hem zo verward te zien, ik weet het nu zeker, ik wil het met hem en ik wil het nu. Hij loopt naar de keuken en pakt een glas water. 'Oh sorry, wil je ook wat te drinken?' 'Nee bedankt.' Hij sleept zijn koffer naar boven en zegt dat hij zo weer terug is. Ik wil niet beneden wachten dus ik loop naar boven. 'Oh um.. niet kijken, het is best wel een troep..' Het maakt me niet veel uit, ik kijk toch alleen naar hem. 'Geeft niet' zei ik zachtjes en ga voor hem staan. Hij glimlacht maar zijn lach verdwijnt snel van zijn gezicht. Hij pakt mijn hand vast die onder zijn shirt zat. 'Ik wil je geen pijn doen.' 'doe je niet' zei ik kortaf en ik duw hem zo hard ik kan waardoor hij zijn evenwicht verliest en op zijn bed beland. Hij gaat snel overeind zitten. 'Jimena... wat doe je?' Ik plaats mijn benen gespreid over de zijne en kus hem. 'Dit..' fluister ik in zijn oor en doe een poging zijn shirt uit te doen. Hij lacht zachtjes en staat op, hij loopt naar het raam en sluit de gordijnen. Hij komt naast me zitten op bed en veegt een pluk haar achter mijn oor. 'Weet je het zeker?' 'Ja' zei ik bijna smekend.
Gerard Piqué Bernabeu
Ik wist niet wat me overkwam. Het onzekere, verlegen meisje was ineens alles behalve verlegen. Damn.. ik wil haar geen pijn doen.
Jimena Natalia Parez
Hij doet zijn schoenen uit en gaat op bed zitten. Ik doe hetzelfde, zijn blik maakt me weer bijna verlegen maar ik verzet me ertegen. Ik doe nog een poging zijn shirt uit te trekken en dit keer werkt hij wel mee. Ik gooi zijn shirt op de grond en kijk naar zijn bovenlichaam. Hij trekt mijn topje uit een kijkt dan in mijn ogen alsof hij daar aan kon zien of hij verder kon gaan. Hij gaat met zijn hand over mijn rug en maakt met één enkele beweging mijn bh los. Ik sla mijn armen voor mijn borsten en hoe hevig ik me er ook tegen verzet, mijn wangen kleuren weer rood. Terwijl hij mijn wang kust pakt hij mijn handen vast. 'Niet verlegen zijn.' Hij bestast mijn borsten en knijpt er zachtjes in, ik word er best wel opgewonden van. Ik maak zijn broeksknoop en rits los en hij trekt verder zijn broek uit, hij deed hetzelfde bij mij. Langzaam laat hij zijn hand in mijn boxer glijden. 'Vind je dit lekker?' fluisterd hij in mijn oor en hij duwt zijn vinger diep in me. Ik kreun,ik word er alleen maar meer opgewonden en nat van. Ik leg mijn hand op zijn boxer en streel over hetgene wat steeds harder wordt. Zijn ademhaling gaat sneller en hij pakt mijn hand vast. 'Pest me niet.' hij glimlacht naar me maar ik weet niet wat ik terug moet zeggen. Hij buigt zich over me heen en zoent me, hij kust me in mijn nek en gaat steeds verder naar beneden. Zijn vinger zijn koud en geven me kippenvel als hij mijn boxer uittrekt. Hij kust en likt me tussen mijn benen, ik kreun en trek hem naar me toe. 'Ik wil jou... ik wil je in me voelen.' Hij trekt zijn boxer uit em geeft me een kus op mijn mond. Ik merk dat hij alles heel voorzichtig doet. Hij beweegt rustig in me. 'Doet het pijn?' 'Nee..' zei ik half kreunend. Hij gaat steeds sneller en harder. Hij kijkt me aan en zijn wangen zijn rood. Ik leg mijn hand nog op zijn schouder, ik wilde hem nog waarschuwen maar ik kon al niks meer uitbrengen. Ik zakte weg. Ik voelde zijn vingers nog op mijn gezicht en toen voelde ik niks meer. Was ik maar eerlijk tegen hem geweest..
Reageer (5)
Ik wou schrijven: Damn girl, lijkt alsof je het zelf allemaal al hebt meegemaakt, maar met zo'n einde hoop ik van niet!
1 decennium geledenOMG........ wat is er gebeurt?!!....
1 decennium geledenGA VERDER POTVERDIKKIE xxx
WTF snel verder
1 decennium geledenwat gebeurt er:O
XxX
ohmyngash, dudee
1 decennium geledenwhat the futch
HAPPENED?!
like wtf
dt zou me toch een ongemakkelijk moment zijn x']
hahah serieus,
ik kan het niet omschrijven,
ik vraag me af wat Pikkie denkt x']
snellverderrr;D
OMG snel verder<333
1 decennium geledenxoxo