Hoofdstuk 6:
Hope pov.
OMG OMG dat is omg denk ik.
"Bill" gebaar en fluister ik richting Angel die me vroeg wie het was.
Met grote ogen kijkt ze me aan.
"OMG Uh hoi spreek ik echt met Bill?"
"Ja Je had ons jullie nummers gegeven, Je dacht zeker dat we nooit meer zouden bellen, maar we willen wel afspreken om jullie wat beter te leren kennen, Dat kan tenslotte geen kwaad"
Mijn hoofd draait en tolt van wat ik zojuist gehoord heb, zegt Bill nou echt dat ze af willen spreken om ons beter te leren kennen?
"Uhmm ja geweldig, en dat kan inderdaad geen kwaad, wat willen jullie gaan doen? we kunnen natuurlijk naar de bios, zwemmen, of eerst eens ergens gaan drinken, kunnen we elkaar eerst wat leren kennen."
"Is goed, een terrasje Morgen om 1 uur kan dat? zullen we dan naar Lovely Drinks gaan? we komen dan wel vermomd natuurlijk zodat niet binnen 2 minuten heel het terras volstaat met fans."
"Ja prima.. zie jullie daar dan."
"Is goed doei"
"byee "
Ik hang op.
Omg Omg ik spring op en begin te gillen, ik dans door de kamer, en kan niet geloven wat me net overkomen is.
Angel die me raar aan kijkt met een blik van wat doe je weer druk vraagt "Nou vertel was het echt Bill?"
"Ja het was Bill ze willen ons leren kennen kan geen kwaad zei hij, Morgen om 1 uur gaan we naar 'Lovely Drinks' in de stad hier ze komen vermomd omg dit word zooooo vet"
Er zijn nog geen reacties.