Foto bij lost in your world. 3

(flower)

Eindelijk gaat de laatste bel, ik loop met me vriendegroep naar de kluisjes waar ik me afvraag of Bella al terug is. Als ik afscheidgenomen heb van iedereen kijk ik op het parkeerterein waar ik de auto van Bella wel zie staan, maar geen bella te verkennen is. 'kutzooi' mompel ik. 'Bella aan het zoeken?' Hoor ik achter me, ik draai me om en zie daar edward staan. 'Heb je haar nog niet gezien dan?' vraag ik, bella spijbelt nooit! hij lacht alsof hij ermee eens was'Nee niet nadat ze bij die black acherop ging' het woord black kwam er nogal spottend uit. ik knik. Fijn hoe wil ik nou naar huis gaan? 'Ik wil je wel een lift geven, heb toch niks te doen.' het lijkt wel een antwoord. 'Ja dat zal fijn zijn.' mischien is hij nog zo erg niet. Hij lacht. Maar nogsteeds wel raar. Ik stap in zijn volvo en we rijden weg. 'Heb je iets tegen Jacob?' vraag ik maar als er geen gesprek komt. 'Jacob en ik.. mogen elkaar niet zo.' ik knik. De rest van de weg hebben we geen woord meer gezegt. Thuis aangekomen zie ik dat bella er nogsteeds neit is. Ik hoor Edward zuchten. Ik bedank hem voor het brengen en loop naar binnen. 'hee charlss!' zeg ik droog als ik hem kapot op de bank zie liggen. 'zware nacht gehad?' vraag ik. 'Pff.. 5 doden weer, en geen enkele spoor!' ik knik. Er gebeuren veel rare dingen sinds bella en ik naar Forks gingen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen