Foto bij lost in your world. 2

love it or hate it.

'Roos!' ik schrik wakker en zie dat ik op mn wiskunde schrift in slaap ben gevallen. 'ROOS!' hoor ik nog een x. 'Ja' mompel ik vaag terug. 'over 5 minuten vertrekken!' hoor ik bella onderaan de trap roepen. Ik kreun en denk even na. FAK 5 minuten! ik trek snel me spijkerbroek aan doe een hempje met mn adidas vest aan. SNel ren naar beneden waar ik snel een boterham naar binnen douw en mn nikes aandoe. Dan loop ik naarbuiten waar Bella al in haar truck zit. Ik loop ernaar toe en bella start de auto. Bella is nogal afwezig, 'Zit je alweer met je gedachten bij die cullen boy?'vraag ik dan maar. 'Dat gaat je niks aan' word er teruggebeten. Sjees last van een ochtendhumeur?
Zal wel maar ik vat het maar op als een ja.
Waneer we op school aankomen, stap ik uit de auto en loop naar me vrienden toe die ik vrolijk begroet. 'he lieverd'hoor ik achter me, daar staat me Twan die me gelijk een kus geeft. 'Hee' antwoord ik beetje afwezig als ik Bella achterop bij Jacob Black op de motor zie stappen, oke wtf? en dat wijf laat die Edward gewoon staan, ik krijg bijna medelijden. Dan gaat de bel en begint de verschrikkelijke saaie dag! Ik strompel naar me kluisje waar mijn beste vriendin staat: Fleur. 'Hee meid', 'He schat'krijg ik vermoeid terugg. 'Heb je lopen buizen ofzo in het weekend?'lach ik en krijg een knikje terug. We lopen samen door de verlaten gang ondertussen, op naar biologie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen