Foto bij 40

'10! 9! 8! 7! 6! 5! 4! 3! 2! 1! HAPPY NEW YEAR!' Schreeuwde iedereen door de woonkamer. Justin draaide me om en drukte meteen zijn lippen op de mijne. 'Happy new year, shawty.' Zei hij en hij had de grootste grijns op zijn gezicht. Zijn armen zaten strak om mijn lichaam en ik wist dat hij me niet los wou laten. Iedereen wenste elkaar een gelukkig nieuwe jaar en gaf elkaar een kus. 'Happy new year, babe!' Schreeuwde Sadie en gaf een dikke kus op mijn wang. 'Happy new year.' Zei ik lachend terug en zo ging iedereen bij elkaar langs. De woonkamer was vol en ik stond tussen allemaal lange mensen en wist niet waar ik heen moest. Ik voelde zijn warme armen op mijn middel heen en zijn zachte lippen in mijn nek. 'Kom.' Fluisterde hij en trok me mee naar de voortuin en de rest volgde ons. Zijn handen rusten op mijn buik en ik voelde zijn warme adem tegen mijn nek tintelen. De jongens staken vuurwerk af en de meeste volwassenen - behalve Erin en mijn moeder - dede mee. 'Weet je hoe geweldig ik het vind om de eerste paar minuten van 2011 met jou te zijn.' Schreeuwde Justin in mijn oor. Ja, schreeuwde want hij moest boven het vuurwerk uitkomen. Ik begon te blozen. 'Ik vond het ook geweldig. Maar je mag ook wel naar je vrienden gaan.' Zei ik alsof ik zijn gedachtes kon lezen. Hij drukte een kusje op mijn wang en begon samen met Ryan, Chaz, Christian, Ben en Alex vuurwerk af te steken. 'Yo, chikkie!' Schreeuwde Sadie in mijn oor en ze sloeg zijn arm om mij heen. 'Oeh, wat is het toch mooi!' Zei ze. Volgens mij had zij een beetje veel champagne op, want ze keek naar de lucht alsof ze een magisch iets zag. 'Haha, ja.' Antwoordde ik lachend. 'Ik weet wat jij in 2011 gaat doen!' Zei Sadie en ik keek haar vragend aan. 'Je gaat vreemd.' Zei ze en ik begon te lachen. 'Ja, ik hoop het.' Zei ik lachend. Voor het eerst zou ik graag willen vreemd te gaan.

Reageer (9)

  • Side

    verdeer <3

    1 decennium geleden
  • JBGirlz

    hshhahahahahha ze gaat vreeeemmmmddd met justinnnnnnnnnnnn inde kamerrrrrrrrrrrrrrrrrr ahaha XD

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    haha wat lief. (:
    snel verder <333

    1 decennium geleden
  • iiLovaticx

    Aaaahh (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen