Foto bij 38

AAAH!Ik sta in de top 5 (:

'Caitlin en Christian, dit is Jessica. Jessica - Caitlin en Christian.' Stelde Justin ons aan elkaar voor. Ik schudde één voor één hun handen. Christian keek me van top tot teen aan en fluisterde daarna iets in Justins oor. Justin knikte met een glimlach van oor tot oor. 'Christian en ik gaan beneden iets te eten en drinken pakken.' Zei Justin en ze gingen weg. Ik zat samen met Caitlin op een bank die in Justins kamer zat. 'Dus ben jij het vriendinnetje van Justin?' Vroeg Caitlin. 'Nee. Ik ben niet zijn vriendinnetje.' Antwoordde ik ongemakkelijk. Ze knikte en keek zijn kamer rond. 'Justin heeft mij vertelt dat je je ongemakkelijk zou gaan voelen bij mij.' Zei ze. Hoe wist Justin dat?! 'Je moet je niet zo voelen. Ik heb een vriendje en ben helemaal over Justin heen.' Zei ze eerlijk en ik knikte ookal voelde ik me nog steeds ongemakkelijk. 'Ik moet je eerlijk zeggen, Justin is nooit zo vrolijk geweest sinds dat hij beroemd is geworden. Hij was heel erg moe en alles ging achteruit. En dat weet je.' Ik knikte en glimlachte. Ik vond het fijn - heel fijn - dat ze dat zei. 'Hello ladies.' Zei Ryan toen hij de kamer inkwam. 'Hey Butler.' Zei Caitlin en gaf hem een knuffel. Ik voelde me een buitenbeentje want ik behoorde niet tot de groep. Iedereen kende elkaar al lang en ik niet. Chaz, Sadie, Christian en Justin kwamen ook binnen gelopen. Sadie gaf me als enigste een knuffel en kwam naast me zitten. 'You okay?' Vroeg ze en ik knikte. 'Ja en ik ben een koe. Denk er vandaag niet over na en vergeet het in 2011.' Zei ze en ik knikte. Ze was echt ontzettend aardig. Justin kwam aan de andere kant van mij zitten - tussen mij en Caitlin in - en sloeg zijn arm om mij heen. 'Jus, gaan we weer niet slapen, net als last year?' Vroeg Chaz en Justin knikte overdreven. Justin, Ryan, Christian en Chaz praatten verder met elkaar en Caitlin zat een beetje met haar mobiel te spelen. 'Sadie? Zullen we naar de tuin gaan?' Vroeg ik en ze knikte. We stonden allebei op. 'Caitlin?' Sadie keek me verbaasd aan. 'Wil je mee naar buiten gaan?' Vroeg ik en ze knikte vrolijk. 'Dus de dames gaan zonder de jongens naar buiten?' Vroeg Justin. 'Ja, zoals je ziet.' Antwoordde ik. 'Waarom mogen wij niet mee?' Vroeg Ryan. 'Gewoon.' Zei ik schouder ophalend en we liepen met z'n drieën naar buiten. We gingen alle drie op een stoel zitten. 'Dus, Caitlin, vertel eens over je vriendje.' Zei ik om een einde te maken aan de stilte. Ik moest bevriend worden met Caitlin, dat had ik net besloten. Ik moest een keer niet verlegen zijn rond nieuwe mensen.

Reageer (20)

  • xXBieberkiss

    ik ben echt verliefd op je story:$
    ik lag plat toen ik dit las.:
    You okay?' Vroeg ze en ik knikte. 'Ja en ik ben een koe.
    sorry voor mijn meligheid grr(duivel)

    1 decennium geleden
  • Yasmien

    VERDER OMG IK BEN VERSLAAFD GEWORDEN.

    1 decennium geleden
  • Yasmien

    VERDER OMG IK BEN VERSLAAFD GEWORDEN.

    1 decennium geleden
  • Laauuraaxx

    DOORDOORDOORDOOR!!

    1 decennium geleden
  • February

    go jessica!
    i like Caitlin.... <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen