Vaarwel-
De laatste dag met hem (genaamd jochem)
Milly zag vanuit haar appartement dat Jochem op zijn skatebord was aant 'stunten' zen stiefpa , was er ook bij & zen hatelijk broertje!
je besloot "toevallig" naar buiten te gaan , zogezegd even een frisse neus ophalen. Je kwam aan op het pleintje en zegt "hé Jochem!" "Oh, hoi milly, zal ik je leren skaten?" de stiefpa begreep de "hint" en ging weg, het broertje helaas niet, jullie bleven zich amuseren tot dat het donker was maar het was een warme zomerdag, dus geen nood je kon nog even blijven.. "uh, Milly, zullen we even naar het speeltuintje gaan?"
"oh tuurlijk" terwijl Jochem zijn broertje influisterde weg te gaan, ONMIDDELIJK! zo gezegd, zo gedaan,
Eenmaal daar was de enigste verlichting nog, de straatlantaarn,"zullen we gaan wippen ,Milly?, hahah , niet in die zin!" "hahaha, grapjas " jullie praten enkele minuten tot plots hij van de wip afgaat en naast je komt zitten, jullie praten nog wat en opeens, zonder reden , kuste hij jou, vol verbazing wilde je dat er een woord uit je mond kwam maar gelukkig ging plots je gsm "hallo?" "Milly, ben je gek geworden ! het is veel te laat , kom naar binnen , NU!" "ehh, o-okay , I-ik kom al !"
Jullie liepen doodstil naar jullie appartementen en sloten de dag af met een vriendelijke "tot morgen ofzo?" "ja, daarna..." "ik weet het , ga je weg..." jullie smste nog wat en hij zegt kom je morgen om 4uur naar het speeltuintje ik ga je HET vragen xxxx " " bedoel je DE vraag ? (a) xxxxx " ja ik voel héél véél voor je, maar nu is mijn gsm plat, kmoet gaan doei heetbeest van me xxxxxx" " hahah, doei <33333"
de volgende dag om 4 uur aant speeltuintje
Je wacht .. en wacht tot je een sms leest wat je net binnenkreeg, van hem ! " heej, uh ik lees juist men verzonden enal maar je moet weten ik meende er geen ****** van , gisteren was fout, van begin tot't einde en toen ik je stuurde , was ik ook nog is hélémaal dronken, haah dacht je nou egt dat ik voor jou zou gaan? je bent ook nog eens een jaar jonger dan me -> SPIJT!" - no kisses ;( -
je stuurde niets terug en sloot jezelf op in je kamer,
je dagt aan zelfmoord maar toen je de oplader van je gsm rond je keel had, stortte je in , voor je het wist was je hele mascara uitgelopen en kon je het niet meer aan , je ging eraan kapot.
heden
je bent er nog altijd niet over , de laatste keer dat je hem sprak , beweerde hij dat er nooit iets tussen jullie was, dat jullie nooit een relatie hadden , terwijl het omgekeerde wel waar was.
-kapot vanbinnen, het ergste moet nog beginnen.-
Er zijn nog geen reacties.