Foto bij 01.

Ik stond voor de deur bij Campbell terwijl ik voorzichtig aan belde. Ik had me nieuwe zwartje jurkje en veel te hoge hakken aan. Campbell deed de deur open. "Kat je ziet er goed uit! Ik zou bijna verliefd op je worden" lachte hij. Ik lachte en liep de kamer binnen. Het was best druk en ik zag Cody nergens. Toen hoorde ik iemand achter me. Ik draaide me om en zag Cody met een glimlach staan. "Je ziet er mooi uit" zei hij. Ik voelde dat ik rood werd. "Dankje" glimlachte ik. Ik keek ongemakkelijk naar mijn voeten die zo verschrikkelijk pijn deden. In mijn ooghoeken zag ik Josh en Lilly samen op de bank zitten. Dat deed me denken aan Cody en mij en aan hoeveel ik hem eigenlijk mis. "Ik ben zo terug" zei hij en liep weg. Ineens kwamen alle herinneringen weer terug. Ik voelde tranen opkomen. Ik mag nu echt niet huilen. Dan ziet iedereen het. Ik pakte snel een drankje en liep naar buiten. "Gaat het wel kat?" hoorde ik Campbell achter me vragen. "Ja hoor het is alleen zo warm binnen" loog ik. Ik bleef voor me uit kijken. Ik wou niet dat hij me zo zag. "Oke, maar als er iets is kan je het me altijd vertellen dat weet je". "Ja ja" antwoorde ik. Ik hoorde hem mompelend weg lopen. Ineens voelde ik twee armen om mijn middel. "Huil je nou?" ik draaide me om en zag Cody staan. Ik keek naar beneden. Hij veegde een traan weg. "Ik heb je zo gemist" zei hij zachtjes. Ik keek hem aan. "Ik jou ook" antwoorde ik. Hij omhelsde me en ik kon mijn tranen niet langer inhouden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen