Foto bij 37

Als jullie weer veel gaan kudoen, dan activeer ik meer deeltjes en word ik héél blij (:

Het was eindelijk stil in huis. Alle volwassene waren uit huis, om vuurwerk te gaan halen en boodschappen voor Oud en Nieuw. Alex was met Ben buiten en Jazmyn en Jaxon lagen te slapen. 'Wie komen er vanavond allemaal?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Ryan, Chaz, Sa.die, Caitlin en Christian en al hun ouders.' Zei Justin doodnormaal. 'Uhm,Justin?' Hij keek op van de tv. 'Weet je hoe druk het dan is?' Hij knikte. 'Maak jij dit elk jaar mee?' 'Soms is het nog drukker.' Het zou morgen vast wel raar zijn om de ex van Justin te zien. 'Hey. Ik bescherm je morgen voor al die miljoenen mensen.' Zei hij en trok mij op zijn schoot. Ik sloeg mijn arm om zijn nek en drukte een kusje op zijn wang. 'Je bent lief.' 'I know.' Zei hij grijnzend en ik rolde met mijn ogen. 'Hoelaat komen ze?' Vroeg ik. 'Sadie, Chaz, Ryan enzo komen rond 9 uur en de Beadles, geen idee.' Beantwoordde hij mijn vraag. 'Maak je geen zorgen over vanavond het is pas elf uur en ik kan nu eindelijk met je zoenen.' Zei hij en hij drukte zijn lippen op de mijne. Zijn tong tikte - net zoals altijd - op mijn lippen en ik opende mijn mond. Ik ging met mijn hand door zijn zachte haren en speelde er mee. Zijn hand streelde mijn onderrug en onze tongen speelden een geweldig spel. Zo wou ik het liefst heel het jaar zitten. Mijn hele leven, dit jaar is over iets meer dan twaalf uur voorbij. De vlinders die kreeg ik nog stedes bij Justin en het voelde geweldig. Ik haalde mijn lippen van de zijne en hij keek me met een pruillipje aan. Ik ging langzaam met mijn hoofd naar de zijne toe en onze lippen waren een centimeter van elkaar verwijderd. Zijn ogen gingen dicht en hij kwam met zijn hoofd dichter naar mij toe maar ik trok weg. 'Jessica! Jij bent ook echt zo aardig, he?' Mompelde hij en ik keek hem grijnzend aan. 'Tijdens het aftellen moet je bij mij staan, want ik wil je in 2011 iets vragen.' Zei hij. 'Wat?' 'Hoor je dan wel.' 'Jij bent ook heel aardig, Bieber.'

Reageer (7)

  • saraaah

    oeeehhh' sweet!
    verder ofcourseee! (H)

    1 decennium geleden
  • Swifty

    wow, het is al 1 uur.
    ik had niet eens door.
    zat echt in dit verhaaal, haha omg.
    verder!

    1 decennium geleden
  • SummerSoul

    ik ben het helemaal eens met MrsButler & ailoveSharon.
    Je moet snel een nieuw hoofdstuk schrijven!
    <333333

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    Ik vind dat jij een nieuw hoofdstuk er op moet zetten
    Weetje waarom?
    Omdat jij nu in de top 5 staat dankzij mij Kudo ;D
    <33333333

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    omg! zo dom
    Je weet toch wel wat bieber-knul wilt vragen in 2011 -kuch-verkering-kuch
    <3333333333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen