A Rose is to say i like you .
van zoo'wn 3 weken.
Hanna schenkt glazen in.
''OP HET PALIJSE!'' de glazen rinken tegen elkaar.
''Jongens is wil jullie zo erg bedanken voor de help''zeg je terwijl je een slok neemt. ''Geen dank my ladies'' zegt Carlos stoer.
je lacht. ''Hee waar is Logan heen?'' zeg je terwijl je kring rond kijkt.
''die is naar boven verdieping''zegt james. ''maar daar is de badkamer en mijn slaap kamer.''zeg je nog onbegrijpelijk. '' ga hem maar achterna, dan snap je het wel.'' je schud je hoofd onbegrijpelijk maar staat dan op.
zachtjes loop je de trap op, je slaat je krakende tree over.
daar zit Logan op je bed terwijl hij roos vast heeft..'' wat doe je hier?'' zeg je terwijl je in de deur opening blijft staan. van schrik laat hij de roos vallen. '' oh uu...'' begint hij . je gaat op het bed zitten en klopt naast je neer. Logan gaat naast je zitten en raapt de roos van vloer. ''voor mij?''vraag je dom. ''voor jou'' zegt hij terwijl hij hem je geeft. ''wauw waarom'' Logan kijkt in je ogen. ''Omdat''. dan hoor je en bonk. je schrikt je loopt naar de trap en ziet daar Kendall en Hanna zoenen ze merken je niet op dus je loopt snel terug en sluit de deur achter je dicht. ''Kendall en Hanna>''vraag Logan lachend. je schud ja en lacht. ''maar uhm je was wat aan het vertellen'' ging je nerveus verder. hij opende zn mond maar er kwam niets uit. ''uhm gewoon om het te vieren van het nieuwe huis''zegt hij stotterend. ''ow..''zeg je droog, je had gehoopt op wat anders. ''dankje.. wat lief'' zeg je nog. dan staat hij op. ''ga je mee naar beneden?'' je schud je hoofd. ''uhm nee ik ga slapen denk ik'' hij kijkt je onbegrijpelijk aan. ''Morgen eerste school dag,''zeg je nog. ''tot morgen dan,''zegt Logan terwijl hij de deur achter zich sluit. je was eigenlijk helemaal niet moe.
je deed je raam open, en ging op het dak zitten.
het was een prima plek om op tezitten, een vlak gedeelte.
je keek uit over de sterren. je hoorde je deur open gaan maar negeerde het.
''ow zit je hier..'' Hanna kwam naast je zitten, je schoof wat op zodat ze er bij kon zitten. ''ja'' .''jij en Kendall?''zeg je lachend.
hanna knikt met een grijns.''JAAA: ) en jij en Logan?''zegt ze terwijl ze je hand vast pakt,''wat is er net gebeurt,ik wil alles weten''zegt ze nog steeds gillend. je gebaard dat ze stiller moet zijn, ze knikt. ''niets eigenlijk.'' ze kijkt ze aan met een open mond
''maar?'' begon ze. ''maar niets'' zei je droog.
ze deed haar armen om je heen.'' je vind hem echt leuk heah''
''hopeloos'' zeg je nog, dan hoor je de jongens naar buiten komen.
jullie verstoppen je een beetje. en Hanna gebaart dat we stil moeten zijn.
''Zoo Kendall, jij had een goede tijd zach ik zo'' riep Carlos lachend.
Kendall hief zijn handen op''thats me'' zei hij lachend.
''en logan. hoe verliep het tussen jou en Nadia?''
Logan reageerde niet.''LOGAN!'' riep Kendall.''Geef antwoord''
''Er is niets gebeurt gaat ook niet gebeuren'' hij liep een stukje voor hen uit het huis in,
''Vind ze je niet leuk?''vroeg Carlos nog daarna hoorde jullie niets meer. ''OMG,hij denk dat jij hem niet leuk vind!!''zei Hanna.
''Laat het merken!''ging ze verder.
''HOE? ik kan toch niet ineens aan zn lippen gaan hangen!?!'' zeg je, Je ziet Hanna's gezicht. Hanna's plannetjes gezicht. ''Wat ben je van plan"'
tjaa wat is hanna van plan..
Reacties??
Reageer (1)
snel verder
1 decennium geleden