Make over.
Je word wakker van zonlicht dat in je ogen scheen.
Slaperig keek je om je heen.
Beth stond voor je. ''eindelijk ben je wakker. Je kwam langzaam over eind.
je keek naar het bed van Hanna, leeg.''Waar is Hanna?'' vraag je.
''die is douchen,'' zegt Beth , ze staat op en pakt het jurkje boven op je koffer licht. ''Mooi,''zegt ze. haar ogen staan zielig.''Danku, U mag hem wel lenen als u wilt?'' Beth kijkt weg.''Dat staat me nooit'' ze strijkt haar ouwe boeren jurk. als je Beth zo bekeek, was ze zo lelijk nog niet, een keertje naar de kapper en wat make up deed haar vast goed. ''tuurlijk wel'' ga je verder. ''och,dat is toch raar een oude taart in zoown jurk''
je glimlacht.''u bent geen oude taart u ziet uw zelf alleen zo''ga je verder.''zeg maar je, en ik zie er ook zo uit.''zegt ze terwijl ze zichzelf bekijkt. je kijkt haar aan met een sluw lachje en op getrokken wenkbrauw.''zo kleed u zich maar daar komt verandering in'' ze kijkt je onbegrijpelijk aan. ''wij gaan vandaag shoppen, naar de kapper, en make uppen!'' je springt uit bed, en trekt beth mee. ''Maar ik moet nog heel veel doen en ..'' je snoert haar de mond.''dat kan wel wachten. '' je schiet in een jurkje kamt je haar en doet wat mascara op. Hanna komt aan gelopen met een handoek als een tulband op haar hoofd. ''HANNA MEEKOMEN!"' ook haar trekt je mee de auto in.
Jullie komen aan in de winkel waar Beth van schrikt,''wat is dit voor een winkel.'' Je lacht .''dit is een mode winkel'' Hanna zoekt allemaal setjes voor Beth uit en jij doet de schoenen en sieraden.'' Je dacht toch niet dat ik daar op ging lopen''. je kijkt onschuldig naar de hakken.''daar kan ik niet op lopen echt niet'' gaat ze verder. ''Dat gaan we u uhm ik bedoel JE leren!'' Hanna Sleurt Beth mee naar de paskamers
daarna gaan jullie naar de Kapper waarna Beth's haar weer straalt. Ook halen jullie wat make up en maken haar klaar.
''Super hotte moeder!'' zeg je lachend.
''SUPER HOTTE BETHIEEEE''zegt hanna terwijl ze Beth omhelst.
Beth word een beetje emotioneel. ''vind je het niet mooi?''vraag je terwijl je Hanna geschokt aan kijkt.''Nee Helemaal niet zelfs, dit is gewoon zo lief,''ze pakt jullie nog wat steviger vast.
''Nu stap 2'' Zegt Hanna, je kijkt haar aan.
''James ophalen, als SUPER hotte beth.''
Beth schud haar hoofd.''nee,nee,''
''ja ja'' val je haar in de rede.
''je kunt het wel james gaat het prachtig vinden''
als jullie naar de auto lopen, lopen er 2 mannen langs die fluiten.
''ze fluiten naar jullie'zegt beth .
je schud je hoofd.
''Naar jou!'' Beth glimlacht.
Als jullie bij de school van James arriveren staan hij en Logan en nog 2 andere Jongens te wachten.
Jullie stappen eerst uit , dan Beth.
De monden van de jongens vormen een grote o.
dan een glimlach.
''wauw mevrouw Maslow.u bent hot!'' zegt een jonge met een helm op zn hoofd.
''handjes thuis van mijn sexy mama'' zegt james dramatisch terwijl hij zn moeder omhelst.
''wauw mam!'' ze wijst dankbaar naar Hanna en jou.
''trouwens Nadia en Hanna, dit zijn Carlos(helm gozer) en Kendall, en Logan ken je al. Carlos, Kendall Dit is mijn nichtje Hanna en haar vriendin Nadia uit Nederland. je schud hun de hand.
''Owja hun gaan mee om jullie te helpen met jullie huis'' zegt James terwijl hij op Carlos zijn helm klopt. Je kijkt ze aan. '' Dank jullie wel!!'' je kijkt Logan aan, waarna hij verleidelijk naar je glimlacht. je draait je hoofd weg. James kijkt je aan . zo van wats going on??
dan kijkt hij naar Logan die zijn schouders lachend ophaalt.
was dat een goed iets of niet?
-tijdsprong-
na lang geklust te hebben ben je bek af.
Je loopt naar buiten. en gaat op een balk zitten en kijkt naar de kippen die rond rennen.
Logan pov:
Je was bezig met schuren en zag Nadia naar buiten lopen.
Je liep naar haar toe.
ze zat op een balk bij de ren, je ging naast haar zitten .
''hee,''zei je droog. je beet op je lip, ze is leuk, maar je wist niet hoe je dit moest aanpakken.''
Nadia Pov:
''Hee''zei je terug. wauw Logan zat naast je, in je buik braken duizend vlinders los.
''Het begint al mooi te worden vind je niet.''zegt hij terwijl hij in je ogen kijkt.
''prachtig en dankzij jullie zijn we al super ver''
je gaapt.
Logan lacht,''moe,?'' je knikt. Logan legt z'n arm om je heen en drukt je tegen zich aan. je ogen vallen dicht
het enige wat je hoort is je gedachte die zegt.
er is geen mooiere manier om zo inslaap te vallen.
Er zijn nog geen reacties.