..thats fast..
''JULLIE HEBBEN EEN HOOP UITTELGGEN !'' Beth komt het huis uit gestrompeld.
''Wie zijn die gozers!!'' je keek geschokt naar James en Logan.''Nee niet hun!'' ze wees naar de rechter kant. ''de verbouwers!''zei hanna trots.
''Ons palijse wórd een echt palijsje'' ging ze verder. je huiverde.
zal Beth dit goed vinden? Beth begon te lachen. ''Wie heefd dit kunnen betalen!??!!?'' je keek omlaag.''meisje,dat kost je heel veel geld.''
''laat die jongens naar huis gaan'' je stuurde de bouvakkers het erf af.''wie gaat het nu doen!?!?'' riep Hanna verontwaardig. Beth kreeg een schuin lachje op haar gezicht. ''Er staan hier twee jongemannen die jullie maar eens gaan helpen.'' James begon te lachen.''maar dan is er geen tijd voor JAMES TIME'' hij pakte een spiegel uit zijn broek zak en ging zich zelf bekijken in verschillende pozes''welk kan van mijn gezicht is beter, deze óf deze'' Logan slaat zn hand tegen zn voor hoofd.''James...'' hij zucht.
maar Beth gaat verder.''En jullie kun ook heus wel wat HOP Aan de slag deze troep wil ik niet lang meer buiten hebben staan, Logan bel je moeder maar dat je blijft eten, en misschhien wel blijft slapen. KOmnou, pff bouwvakkers.. lui.''ze liep naar binnen met opgeheven handen. Jullie barsten in lachen uit. ''is er nog een kans dat we die bouvakkers terug kunnen halen, mijn nagels.''begon Hanna. ''Mijn perfecte gezicht'' gaat James verder.''het is lasagne dag!''protesteert ook Logan. je kijkt ze aan en loopt dan jullie halve palijsje binnen. je pakt een kwast en begint te verfen.''Wat doe je?'' zegt Hanna terwijl ze binnen loopt gevolgd door James en Logan. ''Iemand moet het doen'' zeg je terwijl je je schouders ophaalt. ''oMG''begint James. iedereen kijkt hem gespannen aan.''deze verf pas zoo goed bij mn ogen!.'' hij pakt een kwast en strijkt over de muur. ''phoe''zegt Logan.''wat?''volgt James. ''Ik dacht even dat je wat slims zou zeggen'' je lacht. je kende ze niet maar je vind ze nu al tof. Logan haalt de spullen van buiten en brengt ze naar binnen.''het gaat zo regenen hoorde ik op de radio'' zei hij.
jullie werken zo uren lang tot beth binnen komt.
''Een groote schaal patatjes voor grote werkers'' ze zet het op de grond neer en gaat weer naar binnen. ''Mam?eet je niet mee?''vraagt James terwijl hij haar arm vastpakt.''In deze troep nee, ik eet binnen mijn lasange op'' Logans mond valt open. je lacht .hij moppert iets onverstaanbaars en gaat dan weer verder.
na gegeten te hebben zijn jullie al ver, maar nog lang niet klaar.
''Dit duurt nog maanden'' zeurt Hanna. "' Dan is het af moeten we weer naar huis'' zeg je terwijl je een rondje draait. ''Hee wij gaan naar binnen Logans Matras en dekens klaar leggen.'' zegt James terwijl hij zijn handen afveegt aan een papiertje. ''Bedankt voor het helpen'' zeg je terwijl je hem een schouder klopje geeft.''Jij ook Logan'' Zegt Hanna terwijl ze een laatste patatje in haar mond stopt.
''jullie zijn top'' zeg je , dan verlaten ze de scheur en gaan ze naar binnen.
''Vooral Logan vind jij top ofniet?'' zegt Hanna lachend.
je word langzaam rood.
''zul je denken?''
Er zijn nog geen reacties.