Reis
Oh wat was dat ingeprent gedoe toch irritant Edward dacht blijkbaar het zelfde want hij keek boos hun richting op
We reden met mijn Ferrari naar het vliegveld, waar we het vliegtuig naar Italië zouden nemen. Edward zat naast me en reed zon ongeveer 200 km. per uur, Nessie en Jacob zaten achterin, stilletjes hun lachbui van toe net helemaal verdwenen.
Edward pov
Opeens hoorde ik Bella’s gedachte ze had haar schild van zich afgelegd ze was er nu al een stuk beter in dan in het begin hoe gaan we ze bevrijden? ze keek me vragend aan. Ik haalde me schouders op’ ik wist het niet.
‘We kunnen denk ik het beste eerst met Aro praten’ ze knikte.
tijdsprong: ze zijn net aangekomen in Italië
‘Bella wacht jij hier samen met Jacob en Nessie, dan ga ik even een auto stelen ben zo terug’
Ze keek me boos aan. ‘ik neem wel een snelle oké?’
‘Oké als je hem maar weer terug brengt;’
‘oké zal ik doen.’
Bella pov
En weg was hij, hij was snel zelfs voor een vampier.
Even later was hij terug met een Nissan
‘wauw, wat een coole auto pap!’ schreeuwde Renesmee de auto zag, ik zuchtte, had ze van haar vader. Het duurde nog een paar uur om in Volterra te komen. Renesmee was in slaap gevallen op Jacobs schoot ze zagen er zo toch wel schattig uit.
Reageer (2)
ooi verhaal
1 decennium geledenhoop dat het lukt denk zo dat het lokaas is dat de familie in italie zit
hoi Hanna, heb de laatste drie hoofdstukken gelezen, goed!!!!
1 decennium geledenwel spannend geschreven met tijdsprongen erin en dat jatten van die auto oh oh oh denk je dat het gaat lukken ze te bevrijden en dan de moeder van Bella, hé bah wat is daar nu mee, toch ook niet gevangen?
Hoe kan het trouwens dat Bella terug gaat in de tijd?
oké succes met verder schrijven Josien(hoera)