wie morgenrood gelezen heeft weet wie Benjamin is

reactiessssss???

gwen pov

"Gwen! kom je naast me zitten?" Renesmee Cullen zwaait naar me en ik ga naast haar zitten. "Weet jij wat er met Jake aan de hand is? Hij ziet er altijd zo gespannen uit." Ik kijk beschaamd naar de grond. Het is mijn schuld. Door mij is iedereen die ik ken in gevaar, omdat ik zo nodig die bloedzuigers wil gaan zoeken." Waarschijnlijk door de bloedzuigers die mijn vader gemold hebben." zeg ik en Renesmee kijkt me met medelijden aan. Voor ze iets terug kan zeggen komt de leerkracht het lokaal binnen gelopen. "Gwen, deel jij samen met Jefrey de testen uit?" Ik knik en sta op, maar voor ik een vinger naar de testen uit kan steken komt de directeur de klas in. Hij fluisterd iets in mr. Bertel oor en ik kan een paar woorden opvangen. "Schoolpoort... bewusteloos... een van die jongens van La Push." Ik sta aan de grond genageld. De enige die hier was,is Embry. Ik ren naar buiten en zie een ambulance en politie staan. "Gwen?!"Embry staat naast de ambulance. Op zijn handen zit bloed en hij heeft een grimmige trek om zijn mond. "Wat is er gebeurd!" "Een van die moordenaars van je vader stond voor de schoolpoort. Hij wilde me aanvallen, maar Jay sprong ervoor." Ik kijk hem niet begrijpend aan. "Jay is een verre neef van me. OOk weerwolf dus." Embry kijkt bezorgt naar de ambulance. "Is het ernstig?" "Hij is in zijn nek gebeten en zjn zij is helemaal open gekrabt. Dokter hoektand gaat hem waarschijnlijk persoonlijk verplegen." Ik vindt de naam die ze voor dokter ullen gebruiken nog altijd grappig. Ineens hoor ik achter me gefluit. Ik ken het melodietje dat mijn vader altijd floot als hij aan het werk was. Ik draai me om en zie een jonge man staan met een zonnebril.

mijn vader was dol op het liedje mijn vriend Benjamin- van Bart Peeters. Als ik hem ernaar vroeg zei hij dat hij iemand kende die Benjamin heet. " hij trekt rond met zijn verloofde." zei hij toen altijd. Toen ik ouder werd vertelde hij dat Benjamin een van dr. Cullens vrienden was en dus ook een bloedzuiger.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen