Foto bij 75. Geandro de kwade

Yaaay, hoofdstuk 75!! Ik vind dat ook wel een soort jubileumpje, dus bij deze, een extra lang hoofdstuk!
(:

Foto: Weet ik veel wat daar staat, ik kan het niet lezen! Dan maar even niet op de tekst letten, want de foto is lekker :3

Jaer haalde zijn schouders op. “Best.” Er viel een ongemakkelijke stilte en jullie staarden wat voor jullie uit. Jij nam het woord maar en begon wat over jezelf te vertellen. Toen je daarmee klaar was zat Jaer je een beetje aan te gapen. “Wat?” Je voelde ogenblikkelijk het bloed naar je hoofd stijgen. “Oh, niks bijzonders. Je lijkt me wel aardig eigenlijk.” Foute opmerking, die liet je alleen maar meer blozen. “Dankje, ofzo.” Mompelde je en je keek weg. Wat gênant was dit zeg. “Weetje dat het schattig staat als je zo bloost?” Je keek terug naar Jaer en zag dat er een grappige scheve glimlach om zijn mond hing. Hij zat je gewoon uit te dagen, met je te flirten! Maar jij was vastberaden daar niet op in te gaan. Om niet meteen te hard over te komen veranderde je maar van onderwerp. “Zeg, zou jij niet eens iets over jezelf vertellen?” Je hoopte maar dat het een beetje subtiel was. Daardoor leek Jaer een beetje van zijn stuk gebracht. Ach ja, misschien was zo’n jongen als hij het niet gewend dat een complimentje van hem genegeerd werd. “Mm, ja.” Zei hij, nu een beetje onzeker. “Nou, ik ben Jaer.” Nu wist je eindelijk hoe je zijn naam goed uitsprak. Maar dat lukte je natuurlijk nooit op de mooie manier zoals Jaer dat zelf deed. “Tsja, wat zijn mijn hobby’s… Uiteraard houd ik van acteren, dat doe ik geloof ik al sinds mijn 6e ofzo, alleen herinner ik me daar helemaal niks meer van.” Je fronste even je wenkbrauwen. Weer zo’n ervaren tiepje. “Is er iets?” Jaer lachte een beetje om je gezicht. “Ja eigenlijk wel.” Bekende je. “Ik voel me zo’n groentje hier!” Je sprak eindelijk je gedachten uit, die je de hele tijd al voor je gehouden had. “Hoezo?” Nu was het Jaer die zijn wenkbrauwen fronste. Dat zag er heel gek uit, hij werd er niet bepaald mooier van. Je vertelde hem het hele verhaal, over Félicia, die jou de auditie in had gekregen, over Deveney, die bijna de rol van je afgenomen had… “Deveney, hè?” Vroeg Jaer geïnteresseerd. “Ik ken haar wel ja.” Je knikte. “En?” “En wat?” Je lachte. “En, vind jij haar ook zo aardig als ik haar vind?” Het sarcasme droop er vanaf. Jaer lachte met je mee. “Jazeker. Ze is zó ontzettend leuke meid.” Hij maakte een kotsgebaar door eerst zijn vinger in zijn keel te steken en daarna zijn wangen op te bollen. Gelukkig was dat gênante momentje van daarnet al ver achter jullie verdwenen. “Nou, vertel maar verder, ik dwaal een beetje af.” Zei jij. Maar net op dat moment bulderde Geandro’s stem weer door de theaterzaal. “STOPPEN ALLEMAAL!” Je deed je handen voor je oren. Je zou zweren dat je nu een gehoorbeschadiging had opgelopen. Je draaide voorzichtig je hoofd om, alsof je oren er af konden vallen. “Ja, kom er maar weer bij.” Zijn gezicht was in een ontzettend onaantrekkelijk masker van rimpels veranderd. “Pff, rotzak. Ik mag hem nu al niet.” Zuchtte Jaer naast je. Je liet je blik afdwalen naar Alyson en Taylor, maar kon ze even niet vinden. Toen zag je ze zitten aan de andere kant van het podium. Taylor zat er maar verveeld bij, terwijl Alyson honderduit praatte. Toen hij jouw zag kijken knipoogde hij. Nee, jij hoefde je geen zorgen te maken, hij zag Alyson niet zitten. Toen Geandro iedereen nogmaals wenkte stond Taylor ook op, zonder Alyson een blik waardig te keuren en liep naar jou toe. Nog voordat hij bij jou aankwam hoorde je Jaer vragen: “Is hij je vriendje? Ik las het ergens in een blad.” Je keek om, Jaer had een peinzende blik op zijn gezicht. Je las ook iets van teleurstelling in zijn ogen af. “Ja.” Zei je en je had bijna medelijden met hem. Maar dat was alweer verdwenen toen Taylor naast je neer plofte. “Hè hè, ze is zó veranderd, ik mag haar niet meer geloof ik.” Taylor gebaarde met zijn hand naar Alyson, die hem doordringend aankeek. Veel aandacht konden jullie niet meer aan haar besteden, want Geandro stond alweer recht voor je neus. “Meneer Lautner.” Zei hij op een barse toon. “Komt u even met mij mee?” Hij pakte Taylor zowat beet bij zijn kraag en duwde hem naar de andere kant van het podium, ver van jou weg. “Als jullie de komende maanden altijd zo gaan doen, kan ik jullie net zo goed wegsturen.” Gromde Geandro boos.

Reageer (4)

  • LynnBlack

    mogen de fans van dit story Geandro dan ook wegsturen?! xd

    1 decennium geleden
  • lovingnouis

    Argh ik haat die Geandro xd.
    En ze mag niet verkering krijgen met Jaer. Das zielig voor Taylorr -.-
    xx.

    1 decennium geleden
  • Strengthless

    ghehe, wat is hij een gemene producer!
    snel weer verder hè!

    1 decennium geleden
  • Knightwalker

    Wat een luwl, en ik kende hem al.. muar oké. Alweer heel snel uitgelezen. Eckt supór!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen