Zoveel inspiratie, zo weinig tijd. Misschien vanavond nog een stukje <33

Denise pov.[b/]
Ik keek om en zag daar Pattie staan. "ja ik vond het geweldig!" zei ik. Pattie moest lachen. "volgens mij vind Justin je leuk" zei ze terwijl ze naast me kwam zitten. Ik voelde het bloed naar mijn hoofd stijgen. "uh..uh" stamelde ik. "het zal me leuk lijken als Justin iets met je zal krijgen, je bent echt een leuke meid" zei Pattie. Ze stond op en ging weg. Denise en Justin, Justin en Denise. Pattie had dit nooit moeten zeggen, nu blijft het in mijn hoofd zitten. "hee" zei Justin die opeens naast me stond. "hee Justin!" zei ik snel. Hij had alleen een broek aan. Wat was hij lekker! "We hadden ons spelletje nog niet af" zei hij. "haha Oke wie was?" "jij" ik dacht na over wat voor vraag ik zal stellen. "Vind je het leuk om dé Justin Bieber te zijn?" vroeg ik maar. "ja, vooral op sommige momenten, als ik niet dé Justin Bieber was geweest had ik jou nooit ontmoet" hij keek naar zijn voeten. Zo gingen we door over allerlei onderwerpen. 
Justin was aan de beurt, zijn laatste vraag. "uhm......wat zou je doen als......ik jou zoende" vroeg hij opeens zonder mij aan te kijken. Shit wat moest ik nu antwoorden.... Moest ik doen wat mijn hart wilde en zeggen dat ik dan terug zou zoenen of zeggen dat ik hem dan zal wegduwen.. Waarom zo een moeilijke vraag. "ik zal...niks doen" zei ik en ik keek ook naar Justin's voeten. Justin's hoofd ging omhoog. "echt?" "ja" fluisterde ik. Ik voelde opeens Justin's hand onder mijn min en hij duwde mijn hoofd omhoog. Hij boog zich naar voren en zoende me. Ik ging helemaal op in onze kus. Ik voelde zijn tong tegen mijn lippen en opende mijn lippen vrijwillig. Waarom voelde dit moment zo geweldig. Uiteindelijk beëindigde ik onze kus omdat ik bijna geen adem meer had. Ik opende mijn ogen en zag Pattie in de deuropening staan en ze deed zachtjes de deur dicht. Ownee! Ze had het dus gezien. "ik hou van jou" fluisterde hij in mijn oor en boog zich terug. "ik ook van jou" ik keek hem aan en glimlachte. Ik keek op de klok, shit ik moet zo echt gaan. "Justin, ik moet zo gaan mijn ma zal wel ongerust zijn" "nee, dat is al geregeld, mijn ma heeft toen jou tas hier lag jou ma gebeld en je mag blijven slapen als je morgen avond maar weer thuis was" "waaatt? Dat is geweldig!" riep ik en omarmde Justin. "een kusje is ook goed" zei hij. Ik gaf hem een kus. Pattie kwam weer binnen. "gaan jullie mee, dan gaan we naar het hotel" zei ze. "ja" we liepen achter Pattie aan. We kwamen bij een deur en Pattie deed hem open en lied Justin erlangs. "ik heb je wel gezien" zei ik tegen Pattie. Ze gaf me een knipoog. "ik zal verder niks zeggen". We liepen naar buiten en zagen daar nog 100de meisjes staan gillen. Justin liep al tussen de bodyguards en toen hij in de auto zat kwamen ze naar mij en Pattie. Toen we bij de auto kwamen zagen we dat de auto vol zat. "misschien is het handig als Denise bij mij op schoot gaat zitten, dan is er wat meer plek" zei Justin. "Oke, en dan komt Pattie hier zitten" zei Scooter. Ik ging de limo in en ging bij Justin op schoot zitten. Hij pakte mijn hand vast zonder dat iemand het zag en hield hem de hele weg naar het hotel vast. 

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen