Foto bij Meet james!

Net op tijd kwamen jullie bij de school east high.

''groote school gek'' zegt hanna.
dan zien jullie vier jongens uit de school lopen. ze gaan uit elkaar en een van de jongens blijft voor de auto staan.''gevonden!''hij rukt het portier open en jullie schrikken.''JAmes??''zeg je verbaast. '' hij glimlach''thats me,''hij doet zijn haar goed, met zn handen en kijkt naar zijn''perfectie'' in de achteruit kijk spiegel. dan word er op het raampje geklopt.''nog meer james's?''Zegt Hanna sarcastisch.James doet het raam open. ''logan wat is er?'' hij zwaait naar jullie, een warme golf stroomt door je buik, hij is knap. je kijkt hanna aan die goedkeurden knikt.''uhm kan ik met jou mee naar huis, ik ben mn huissleutel vergeten en mn ouders zijn niet thuis.''. James kijkt ons aan.''tuurlijk''. Hanna draait zich om''fijn om overlegt te hebben'' ze trekt haar wenkbrauw op. je gaf haar een stomp. ''auw'' je seinde naar haar dat ze normaal moest doen.
Hanna wou de tom tom aan zetten maar die deed het niet meer.''fuck.''
''ik wijs de weg wel.'' zegt James.''Ik ga wel achterin zitten zeg je snel.'' je keek Hanna aan. ''lekker naast Logan,hou je in'las je van haar lips, de glimlacht naar haar.
je ging achter in zitten.''hee ik ben Nadia'' hij pakte je hand vast.''ik logan''
Logan die naam wilde je vaker horen...
jullie reden naar huis terwijl james de oren van Hanna's hoofd afpraate zaten jij en loga rustig naar buiten te kijken.
''hee waar komen jullie eigenlijk vandaan?'' vroeg hij
''nederland'' hij knikte . 'hoe vind je het hier'' volgde hij.
je wou antwoorden maar james gilde '' NEEENEE NEE! VERKEERDE KANT IK ZEI LINGS"" ''DAT IS LINKS!'' gilde Hanna terug.''ANDERE LINKS!!!!!'' Hanna draaide de auto met een ruk om waardoor je tegen Logan aan viel. ''Sorry,'' zei je verschrikt.'' maakt niet uit'' zei hij met een gek glimlachje.
met zijn hand veegde hij een pluk haar uit je gezicht.
je werd rood en keek weg.
wauw 1 dag in amerika
nu al
GEWELDIG/







hmm.
wil je zeggen wt je er van vind??

xx(a)
(typing)

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen