Foto bij 32

'Onder het bed.' Fluisterde Justin in mijn oor en ik begreep zijn hint. 'Wacht even. Ben me aan het omkleden.' Zei hij en ik dook onder zijn bed. 'Kom maar.' Zei hij niet veel later en er verschenen vier voeten in mijn beeld. Eén daarvan was Justin en de ander wist ik niet. 'Ryan vroeg of je morgen met hem en Chaz naar een football game wilt gaan.' Zei Pattie. 'Uhm, en Jessica dan? En Alex en Benjamin?' Vroeg Justin. 'Ik weet niet. Het is jouw keuze. Ze blijven thuis of gaan met z'n drieën iets doen.' Antwoordde Pattie. Ik hoorde Justin zuchten. 'Ik wil wel graag gaan, maar ik voel me dan zo slecht tegenover Alex, Ben en Jessica.' Zei Justin naar een tijdje. 'Denk er maar over na oké? Je hebt tot morgenavond.' Zei Pattie en niet veel later hoorde ik ergens een kusgeluidje vandaan komen. 'Slaaplekker, lieverd.' 'Slaaplekker mam.' Ik wachtte totdat de deur dicht ging en kroop onder Justins bed vandaan. Justin zat op zijn bed en staarde naar een muur. 'Wat is er?' Vroeg ik. 'Ik haat zulke situaties.' Mompelde hij. 'Ga gewoon. Wij drieën vermaken ons wel.' 'Kijk, Ben en Alex vermaken zich sowieso, maar jij....' Ik haalde glimlachend mijn schouders op. 'It doesn't matter sweetie.' Zei ik en gaf hem een kusje op zijn wang. 'JA! Je kan naar Sadie gaan.' Zei hij best hard. 'Sst! Justin!' Beet ik hem toe. 'Sorry. Maar dat kan wel. Sadie is het vriendinnetje van Chaz en ze is echt aardig.' Ik knikte. 'Dat lijkt me een goed idee.' Nee, dit was voor mij zeker geen goed idee. Ik haatte het om nieuwe mensen te gaan ontmoeten en zeker als ik dan werd aangezien als "het vriendinnetje van..." of "het buurmeisje van..." Ik was gewoon Jessica en ik was van niemand - van mijn ouders dan. Morgenavond, dat is na het eten. Potverdriedubbeltjes! Nu ga ik aftellen naar het avondeten en dan werd ik zenuwachtig. 'Is er iets?' 'Dacht even over morgen.' Zei ik. Ik loog in feite niet. Ik dacht inderdaad over morgen.

Reageer (3)

  • Emmmm

    "en niet veel later hoorde ik ergens een kusgeluidje vandaan komen. 'Slaaplekker, lieverd.' 'Slaaplekker mam.' "

    ^.^
    schattig !

    1 decennium geleden
  • Hooligan

    <3

    1 decennium geleden
  • howshemove

    heeft die chaz echt met sadie?
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen