Hallo there America!
en wachten op tante Beth die jullie komt ophalen.
de zon glijd als een zacht briesje over je heen.
''wouw,ik vind het nu al geweldig'' zegt Hanna terwijl ze om zich heen kijkt. je kijkt op je horloge, Beth zou jullie over een half uur opkomen halen. jullie halen bij Starbux koffie en gaan op een bankje zitten.
'' het is echt vet dat we hier zijn, ik mis alleen mn ouders.''zegt Hanna zuchtend.''tja, wat voor persoon is Beth eigenlijk?'' vraag je terwijl je aan je koffie beker plukt.''ze is heel aardig, ik heb alleen met haar gebelt toen ik 3 was is ze langs gekomen maar dat herinner ik niet meer.'' zegt ze lachend. ''straks is ze een heks'' lachen jullie.
opeens hoor je een ontzetten schele stem.''LADIESSS'' jullie kijken achter om, en ziek een ontzettend boerse vrouw die naar jullie zwaait. Hanna kijkt je geschrokken aan. jullie staan op en omhelzen haar.''Wat leuk om jullie te zien dames'' je moet moeite doen om niet te lachen. als jullie de auto in stappen rijden jullie langs allemaal winkels en villa's, maar steeds word het een beetje minder, tot jullie een half uur lang in het bos rijden.''Je ouders hebben auto voor je over laten komen, zodat je hier zelf ook kan rijden'' Hanna en jij hadden al een rijbewijs gehaald, maar hadden allebei geen eigen auto.''ECHT!?!?!.''riep Hanna uit.''wat vet!''roep je terwijl je haar omhelst.als jullie aankomen zien jullie een oud en verlaten boerderij. Hanna's ooglid trilt, zelf woont ze in een villa thuis met bediende's. ''moet ik hier leven?''fluistert ze wanhopig.je knikt.''mama mia'' volgt ze.
jullie lopen de boerderij over naar een schuur.''hier is jullie paleisje, ik laat jullie wel ff alleen'' je liep weg en liet jou en Hanna alleen achter. jullie liepen naar binnen en er stonden 2 bedden ,en de grond was bezaait met stro en hooi.''omg hoe kunnen we hier overleven''gilt Henna ze pakt je schouders vast.''ik kan dit niet''zegt ze zenuw achtig. zelf baal je ook wel.''ik kan wel janken'' gaat ze door.''oke, we mogen hier ons paleisje van maken zei je tante, doen we dat! we gaan shoppen!'' roep je uit.Hanna kijkt verrast''hmm goed idee, maar dan hebben we straks geen geld meer over.
''maar dít is een noodgeval''zeg je sluw terwijl je een wenkbrauw optrekt
Er zijn nog geen reacties.