Sharon en Bill zaten dus in het bos.. Het was ondertussen al nacht..Het was vrij koud en hééél donker.

Sharon:
"Maar Bill hoe zit het met dat meisje?" vraag ik. "Jana stelt niks voor,maar toen je vanochtend niet kwam opdagen dacht ik dat je me niet leuk vond.."geeft Bill toe."Oo Bill jawel,maar ik moest mee naar de markt met m'n ouders en ik kon je niet verwittigen"verklaar ik."Sorry'zegt Bill oprecht.Ik glimlacht "geen probleem"Ik kijk in z'n oge,verdrink er bijna in.Het zijn net 1000 meere.Ik bibber even.Het is best koud.Bill ziet het,hij doet z'n vest uit en slaat die om m'n schouders.Daarna slaat hij z'n arm om m'n schouder.Dat is al een stuk warmer.Enkel die warm al,zorgt ervoor dat ik zo warm krijg..Ik leg m'n hoofd op z'n schouder en sluit m'n ogen.Ik ben zo moe."Sharon" fluistert hij."Hmm?"zeg ik."Ik hou van je"zegt hij zacht"Ik ook van jou Bill" zeg ik."En ze leefden nog lang"begin ik lachend "en gelukkig"grijnst Bill."En kregen vele kindjes"zeg ik lachend.Ook Bill komt even niet meer bij.Uiteindelijk viel ik op z'n schoot.


Volgende ochtend,11uur.
Michelle:
Ik zit aan het zwembad,alleen,Tom zit in zijn bungalow,Delia is vertrokken vanochtend."Heey schatje,volgens mij heb jij nood aan het gezelschap van een knappe jongen"hoor ik plots,Tom."Dankje,ik zal zien of ik er een vind"antwoord ik."Hee da's gemeen" zegt Tom en begint me te kietelen."Nee Tom nee!Stop!" gil ik lachend."Als ik een kus krijg"zegt hij."hmm.."zeg ik twijfelend en geef hem dan toch een kus."Wat doe je hier trouwens zo vroeg?" vraag ik."Jou gezelschap houden!"zegt hij enthousiast.Hij tilt me op en gaat naar het water.Hij kust me in m'n hals en streelt me overal."Tom,niet hier"zeg ik lachend."Waarom niet?" zegt hij."Iedereen kan het hier zien" "Toiletten dan?" "die stinken" "Strand?" "nee ik haat zand" "Glijbaan?" "Neeheeee" "mijn kamer?" "ok"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen