Foto bij H6. Het slechte nieuws

Aww wat schattig zegt Selena ze gaan nog naar een juwelier want Selena krijg nog een ketting van Justin. Toen gingen ze terug naar het hotel. Ze gingen slapen want het was laat geworden in de stad. ''En...'' zegt Justin ''slaap je nu wel naast me?'' Ja is goed maar kijk uit dat je me niet slaap met je gipshandje en ze lacht. Is goed zegt Justin en lacht ook. De volgende ochtend worden Justin en Selena wakker door Justin zijn mobiel. Hij gaat recht op zitten en je ziet zijn sexy sixpack. Onee zegt Justin en gaat op de rand zijn bed zitten. Wat is er zegt Selena en gaat ook rechtop zitten. Niks waar jij je zorgen om hoeft te maken. Ik wil dat je eerlijk bent Justin..... Oke schat luister ik wouw deze hele maand vrij speciaal voor jou. Maar ik moet optreden in Nederland. Ook mijn arm kan de platenmaatschapij niet zoveel schelen.

Selena sloegt haar am om justin heen 1 dont care zei ze ik ga gewoon mee samen met Patricia en Christian. Lekker naar de euromast en madurodam. ''Het zal een optreden worden zonder mijn gitaar'' zegt Justin opeens. Maar ik kan gitaar spelen zegt Selena. Nee roept Justin mijn platenmaatschapij wil alleen maar geld verdienen aan mij als mijn fans mij zien optreden met jou wordt het een grote rel. Oke zegt selena. ''Kunnen we wel mee?'. Justin gaat tegenover Selena zitten 'schat' zegt die 'je kan wel mee alleen in moet een week in Nederland blijven, en ik weet niet of het mag van mijn platenmaatschapij'. 'Oke' zegt Selena en ze kijkt een beetje verdrietig. 'Sweetie van meik hou van je en we kunnen altijd smsen en bellen'. 'Justin? hoelaat moet je bij de dokter zijn?' vroeg Selena. 'Ow 1 uur in de middag' 'Oke' zegt Selena 'dan gaan we nu lekker ontbijten'.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen