Een aantal maanden gaan voorbij en ik werd volledig hersteld. Al had ik blijkbaar in coma geslagen, maar er kwam geen rechtszaak, waarom dat was werd niet bekend, nooit. Of Al ooit nog wakker zou worden wist ik niet, zolang hij ons met rust liet. Tony vertelde dat hij alle meiden in de winkel had ontslagen, op Shiva na, en nieuwe had aan genomen. Twee mannen en nog een vrouw. Hij vertelde ook dat hij spijt had van die bewuste dag dat hij me weg deed en van de dag dat hij me achter liet en met Victoria naar huis liep. Hij had altijd om mij gegeven al was ik een pop voor hem, die in zijn winkel stond.

'Mama!' Hoor ik Jile's stem van beneden komen en roep dat ik boven ben. 'Ik heb goed nieuws!' Ik draai me met een glimlach om naar Jile en vraag waar het over gaat. 'Ik kwam Tony tegen en hij vertelde me dat die mensen het wilde doen!' Een lach komt uit mijn keel, een gelukkige en ik knuffel Jile. Speciale dokters die de nieuwste dingen uit probeerde, wilde nu met DNA en andere stoffen een nieuw lichaam creëren voor mij, dat precies zo zou zijn als vroeger. Het was natuurlijk moeilijk omdat ik al jaren een pop was, maar andere ziekenhuizen hielpen. Ziekenhuizen waar ik vroeger vaker was geweest en die testen hadden gedaan. Ze zouden cellen uit organen halen en alles samen voegen. Een nieuw lichaam zou in een speciale cabine groeien en als dat allemaal zou voltooid worden, dan zouden ze me erin overplaatsen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen