Foto bij 10. I promise I'll guide you the way back home.

Gerard was naar boven gegaan om een droog shirt voor zichzelf te halen, hij komt naar beneden gelopen. Hij begint al te praten voordat ik uberhaupt door heb dat hij al weer terug is. 'Wil je blijven slapen?' Ik had het liefst gelijk ja geroepen maarja.. 'Ik weet niet of mijn moeder er nog een keer intrapt..' Hij pakt zijn telefoon en knipoogt. 'Wat wil je gaan doen?' 'Kom je wel achter, wat is je nummer?' Ik geef hem mijn telefoonnummer en de telefoon gaat over, Gerard schraapt zijn keel. 'Hallo, met meneer Gonzalez, zou uw dochter hier mogen overnachten?' er volgen nog een hoop 'ja's' en een afscheidsgroet. Hij hangt op en ik schiet hard in de lach. 'Mijn god die stem!' Ik kreeg gewoon pijn in mijn buik van het lachen. 'Oké, maar wat gaan we eten?' waar heb je zin in?' Ik kijk hem recht in zijn ogen. 'In jou' zei ik zachtjes. Ik zie zijn ogen groter worden alsof hij niet geloofde dat het uit mijn mond kwam. Ik pakte de boord van zijn shirt vast als hint dat hij moest bukken. Ik bracht mijn lippen naar de zijne en kuste ze, ik voelde zijn adem tegen mijn lippen. Ik wilde wel meer.. maar misschien wil hij dat niet..

We zitten op de bank met een punt pizza in onze handen. 'Ik heb echt al jaren geen pizza meer gegeten' hij kijk vreemd naar me alsof ik zojuist had verteld dat de aarde eigenlijk vierkant is. 'Ik mag het eigenlijk ook niet te vaak eten, ik ben helemaal fout bezig..' ik lachte 'Stoute jongen!'

-Gerard Piqué Bernabeu-
Waarom doet ze dit nou? Als ze een beetje los komt, komt ze ook ECHT los. Ik word al om het kleinste dingetje opgewonden en mijn broek begon al strakker te zitten. Ze kijkt me zo onschuldig aan maar ik weet nu wel wat zich schuil houd van binnen.


-Jimena Natalia Parez-
Ik snap niet waarom Gerard ineens zo gespannen kijkt maar ik kan er niet goed tegen. 'Wat is er?' vraag ik aan hem. 'Oh.. niks.' En natuurlijk was die 'niks' een HELEBOEL iets. Dan zie ik waarom hij wellicht gespannen is. Ik knuffel hem en leg expres mijn hand op zijn been, vlak bij iets hards. Hij lachte even zachtjes 'Kijk nou wat je doet..' 'Sorry..' Ik haal mijn hand weg en zijn lieve ogen staan nu een beetje ondeugend, ik probeerde te vergeten wat ik zojuist zag. 'Zijn mijn kleren al droog?' zei ik als afleiding. 'Ja ik denk het wel.' 'Dan ga ik maar even omkleden.' Ik pak mijn topje en bh uit de droger en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel naar mezelf, ik schaam mezelf dat ik moet liegen om bij hem te kunnen zijn. Maat hij is zo lief.. Ik loop terug naar de kamer en ga weer naast hem zitten op de bank. Het is nu toch wel koud met enkel een topje aan. Ik voel zijn hand op mijn heup en hij kuste me. Ik voel zijn hand onder mijn topje naar boven gaan. Ik deins vluchtig achteruit. Het is precies als toen..

'Dit is ons geheimpje.' Hij ontdeed me van mijn pyjama. Het was donker en het was net of een duivel bezit van me had genomen. Ik snikte zacht, hij boog zich over me heen en fluisterde in mijn oor. 'Als je meerwerkt is het zo voorbij.' ik deed mijn ogen dicht en hij kwam in me. Het begon rustig maar al snel voelde ik steken in mijn lichaam, het deed zo'n pijn.. Het leek niet te stoppen..

'Het spijt me' zei Gerard geschrokken door mijn reactie. Ik besef nu pas wat ik zojuist heb gedaan, twee ogen die eerst zo straalde van vreugde leken nu vertroebeld door verwarring. 'Nee. het um.. geeft niet.' 'Weet je het zeker?' 'Ja.. het is oké, echt' 'Kom hier' hij spreid zijn armen en ik knuffelde hem.

-Gerard Piqué Bernabeu-
Wat deed ik nou in hemelsnaam? Wat dacht ik wel niet? Ik wil niet de oorzaak zijn van de pijn die ze voelt.. en die voelt ze. Ze probeerd het te verbergen maar ik zie de pijn in haar ogen. Ik zucht van opluchting als ik haar weer in mijn armen heb. Ze kijkt me even aan en houdt me dan nog steviger vast. 'Ik wil je niet kwijt' zei ze. 'Je raakt me niet kwijt want ik laat je niet gaan.' ze kuste me. Nog nooit had ik me zo warm gevoeld..

Reageer (6)

  • lotusflower

    Volgend hoofdstuk wordt interessant.

    1 decennium geleden
  • Picasso

    :9~:9~:9~

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Awhh snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Awhh snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Oehhhhh zoooo liefff(H)
    en wat zei ik nou x']
    najaa okee je hebt je er half aan gehouden,
    maarr next deel hea,
    ik hoop dt je dan wel naar me luisterd:9~
    ghehehhehe(aa)
    snellverderrr;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen