Foto bij Aan het zwembad

We hadden dus afgesproken aan het zwembad ^^

Ps.Ik heb even iemand nodig om iemand te spelen die met Bill omgaat??

Michelle:
De volgende dag sta ik om 10u op.Delia slaapt nog.Ik ga in de douche en ga dan naar de bakker.Om 11.30 is Delia nog steeds niet wakker. Ik ontbijt dan maar alleen en lees nog even in m'n boek.Om 12.30 vertrek in naar het zwembad.

Sharon:
Pff ik verveel me nu al.Ik ga mee naar het zwembad,wegens onder druk gezet worden omdat ik anders de afwas moet doen.Dan zie ik nog eens dat er geen stoelen meer vrij zijn,typisch -_- Ik leg m'n handdoek op de grond en begin te lezen.

Bill:
Ik zat al met Tom te wachten aan het zwembad. We hadden 4 stoelen,ééntje voor mij en ééntje voor Tom,ééntje voor z'n meisje en ééntje voor Andreas,hoewel die nog wel een tijdje zal slapen. Tom staat op en gaat naar een meisje,Michelle waarschijnlijk.Ik neem m'n schrift en begin verder te schrijven.Plots komt er een meisje voorbij,nee geen meisje,een engel.Ze heeft lange donkere haren,een zwarte bikini met paarse sterren en is net als ik vrij dun..Gelukkig legde ze haar handdoek in mijn buurt.Michelle en Tom kwamen terug zitten,samen op één stoel,dus we hadden een stoel over.Ik legde snel m'n rugzak erop,handig,bleef die ook weer lekker droog.Ik bleef naar het meisje kijken,plots zag ik iemand,waarschijnlijk haar zus ofzo,haar duwen.Ze schrok en viel in het water.Ze kwam niet boven,waarom deed niemand iets? Juist niemand zag het..Ik sprong meteen in het water..

Sharon:

Doordat Josie me zo plots duwde viel ik in het water,m'n adem begint op te geraken.Plots wordt alles zwart,nuja normaal hou ik wel van zwart maarja..Nog voor ik m'n bewustzijn verlies,voel ik twee armen die me stevig omklemmen.Wie is het??

Bill

Als ik haar boven heb getrokken,til ik haar op en leg haar op m'n stoel,op m'n Greendayhanddoek.Meteen pak ik Tom's handdoek van Samy Deluxe ook en leg die over haar.Ademt ze nog?Wat moet ik doen? Mond-op-mond??
Oo het moet maar..Ik neem adem,druk m'n mond op de hare en blijf even doordoen.Plots begint ze te hoesten."gelukkig je bent OK" zeg ik en omhels haar in een opwelling.Ik voel een hand op m'n schouder.Haar vader..."Dankjewel,nu is het wel genoeg" zegt hij.Ik knik.Ze had Tom z'n handdoek afgedaan,de mijne wil ze ook afdoen."Houd maar" zeg ik,ze had het meer nodig dan ik.Ze kijkt me dankbaar aan en gaat terug zitten.We kijken elkaar de hele tijd aan.

Sharon:
Eindelijk kan in me concentreren op m'n boek.Ookal kost het veel moeite niet naar hem te kijken.Plots valt m'n zon weg en ik kijk op.Daar staat hij."Mag ik erbij komen zitten?" vraagt hij."Tuurlijk"zeg ik.Ik schuif op en gooi m'n boek weg.Toek"auw".Oeps op Josie..
De jongen lacht even en gaat zitten."Hoe heet je?"vraag ik." Bill Kaulitz" zegt hij."Ik ben Sharon Kaul..." zeg ik,ow shit."Sharon dus"zegt hij lachend.

Bill:
"Mooie naam voor een mooi meisje" zeg ik gemeend.Ze glimlacht"Dankje"zegt ze.
We praten een hele tijd,over muziek,over waar we vandaag komen,met wie we hier zijn,je kent het wel.We blijven praten tot m'n kond pijn doet."Gaan we even het water in?" vraag ik.Ze knikt.We gaan het water in.Ik duw haar zacht."Hee!!" zegt ze lachend.Ik grijns.Dan duik ik onder en zet haar op m'n schouders. Dan zie ik Tom en Michelle."Zie je die jongen met z'n dreads daar?" vraag ik."Ja"zegt ze "Dat is m'n broer en die gaan wij nu aanvallen" zeg ik.Ze lacht instemmend. We gaan dus naar Tom.
"Hallo broertje" zeg ik grijnzend. Hij zet Michelle ook op z'n schouders."Hallo Billie" zegt hij."OORLOG!"gillen we gelijk.
terwijl Michelle en Bill's meisje elkaar duwen,proberen wij ons evenwicht te bewaren. Plots springt iemand naast ons in het water,een blonde gast.Ik schrik ervan."ANDI!" zeg ik geïrriteerd.Bill zit dat ik afgeleid ben,hij duwt me en Sharon duwt Michelle waardoor we vallen.

Bill:
Yeah we zijn een goed team!!Nooit gedacht dat een meisje me zo kon doen lachen.We gaan uit het water en ze slaat mijn handdoek weer om zich heen.Ik neem mijn Nena-handdoek.Ze bibbert."mag ik?" vraag ik,een beetje beschaamd en spreid m'n armen.Ze knikt en ik neem haar in m'n armen om haar op te warmen."Sharon het is misschien vroeg om het al te zeggen,maar ik voel me goed bij je" zeg ik."Ik ook bij jou Bill" zegt ze glimlachend.Ik kijk in haar ogen,onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar.Plots staat haar ma naast ons."Sharon we gaan eten,kom je mee?" Het is geen vraag,het is een bevel. Ze knikt.Ik pak haar hand"Morgen 10u hier?" vraag ik.Ze knikt.Ik geef haar nog een kus op haar wang voor ze doorgaat.

Reageer (3)

  • VampireBill

    Ik ben Bills meisje! Ö

    1 decennium geleden
  • Kaulitza

    Morgen verander ik het,maar dan moet ik wel je naam hebben XD

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    IKKEIKKEIKKE WIL BILLLS MEISJE ZIJN :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen