De jongens aan de bar
Set....
GO!!!
Michelle:
Mijn beste vriendin Delia en ik zijn op vakantie in Italië.Die avond gaan we iets drinken in de bar.Het is er echt....afgrijselijke muziek.Ik zie 2 jongens aan de bar zitten,1heel donker gekleed,met lange,zwarte haren en zwarte make-up,de andere met blonde,lange dreads en XXL-kleren.Bij de knapste,die met z'n dreads dus,staan 5 blonde meiden,zucht.De andere heeft z'n laptop bij.Ze kijken beiden heel verveeld.We bestellen wat te drinken.Plots staat de jongen met z'n dreads voor me."Hoi" zegt hei "heey" zeg ik."Drink je iets van me?" vraagt de jongen. "Normaal zou ik ja zeggen, maar..." zeg ik ,maar word onderbroken."Heb je al een vriendje?"Vraagt hij."Nee,maar.."alweer work ik onderboken"Wil je meteen naar m'n kamer??" Grijnst hij"Neehee ik heb net drinken"zeg ik. "Oo wil je dansen dan?" vraagt hij.Ik knik. Natuurlijk begint er net een traag nummer. Ik leg ongemakkelijk m'n armen om z'n nek,hij de zijne op m'n middel."Hoe heet je?" Vraagt de jongen."Michelle en jij?" vraag ik."Tom" zegt hij. We praten even over de vakantie.Hij is hier met z'n beste vriend,Andreas en z'n tweelingsbroer,Bill(de zwarte jongen met de laptop).
Na een hele avond gedanst te hebben nemen we afscheid,we spreken af de volgende dag om 13u aan het zwembad.Ik draai me om. "Michelle?" zegt hij nog "Ja?" vraag ik nog "Zeker komen he?" zegt hij."Tuurlijk" verzeker ik hem.
Sharon:
Pff een hele dag in de auto gezeten met m'n ouders en m'n stomme zus,naar het stomme Frankrijk.Ik wou helemaal niet mee,maar ik moet.Ik staar ongeïntresseerd naar buiten.Plots zie ik een gast,nee als ik beter kijk zie ik een tweede,hij is helemaal in het zwart.Wow hij is cool!M'n pa begint te schelden,ze lopen in de weg.Laat ze maar lopen,denk ik.Eindelijk lagen we in bed.. Ik denk nog even aan die jongen..Dan begint Josie me te pesten en ze is zo saai dat ik al snel in slaap val.
Tom
In bed denk ik nog even na over deze dag,alweer een nieuw meisje,denk ik grijnzend. Na nog een film te hebben gezien op Bill z'n laptop,gaan we allemaal naar onze kamer.Ik val snel in slaap en zet m'n wekker om 12uur... Zo vroeg, zucht ik.
Reageer (2)
Doet me aan iets denken
1 decennium geledenmaar wat?
ooo heeft het mss met vakantie te maken?
... Haha Tom klootzak
1 decennium geleden