Nou het begon dus gisteren tijdens de zwemwedstrijd.
Rosalie maakt een waterbubbel en laat haar herrinering van gisteren zien.
Rosalie staat klaar bij de startlijn en wil de wedstrijd winnen.
De scheidsrechter houdt het pistool omhoog en zegt: klaar voor de start, af start.
Roslaie en de anderen rennen het water in en zodra ze niet meer kunnen lopen gaan ze zwemmen.
Rosalie zwemt zohard ze kan maar dan plotseling stopt ze.
Rosalie voelt dat er iets is onder water en daar wordt ze door aangetrokken.
Rosalie kan het gevoel niet negeren en ze neemt een grote hap lucht en ze duikt.
Rosalie zwemt onder water en ziet een donker blauwe gloed.
Rosalie zwemt naar het licht en voelt dat de drang om ernaartoe te zwemmen steeds groter wordt.
Rosalie zet haar voeten op de bodem en ziet dat het een kleine tempel is, die zwart-wit is en bovenin ligt een donkerblauwe steen.
Rosalie kijkt er goed naar en ziet een inscriptie op het altaar.
Er staat: Deze steen is bestem voor de uitverkorene, prinses Rosalie van het water rijk.
Alleen zij kan de kracht van de steen ontvangen en niemand anders.
De prinses bepaalt zelf waarvoor zij haar krachten wil gaan gebruiken: Voor wit wat staat voor het goede of voor zwart wat staat voor het kwade.
Rosalie heeft het gevoel dat zij die Rosalie is.
Rosalie krijgt bijna geen lcht meer en ze is bang, maar ze moet weten of zij die Rosalie is.
Langzaam probeert Rosalie de steen te pakken en begint het donker blauwe licht te doven.
Rosalie heeft de steen vast en bekijkt hem goed.
Op dat moment begint de steen fel te gloeien in haar handen en wordt de donker blauwe gloedoog verblindend.
Als Rosalie haar ogen weer open doet is de steen niet meer aan het schijnen, als ze goed kijkt zit er een ketting aan de steen vast.
Rosalie maakt het slotje open en doet de ketting om. Dan kijkt ze naar haar hand en ziet een teken op haar hand, het is ene vreemd teken en ze herkent het ergens van.
Rosalie herrinert zich plotseling weer dat ze bezig was met de wedstrijd en zwemt naar boven.
Ze ziet dat iedereen al weg is en ze zwemt terug naar de kust.
Dan stopt de herrinering en verdwijnt de water bubbel.
Iedereen kijkt geschokt maar dan zegt Jade: "Heey zo ging het ook bij mij, maar toen was het in het bos".
Ze horen de bel gaan en gaan terug naar de les.
Na een lange dag gaan ze naar huis, nadat ze elkaar gedag gezegd hebben.
Shana loop naar huis en Jade en Rosalie volgen haar, ze hebben samen iets bedacht dat ze willen uitproberen.
Jade laat de aarde omhoog komen en Rosalie stuurt er water naatoe, ze roeren het door elkaar en het wordt modder.
Shana loop rustig verder en dan gaat ze keihard onderuit.
Shana land met haar kont in de modder, ze staat op en loopt door.
Na een tijde heeft ze door dat iedereen haar uitlacht.
Als Shana thuiskomt vraagt haar broertje of ze in haar broek heeft gescheten ofzo.
"Waar heb jij het nou weer over".
"Ik heb het over die grote bruine vlek op de reet of had je dat soms niet door".
Shana loopt naar boven om te kijken in de spiegel en ziet dan de grote bruine vlek op haar kont.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen