Foto bij the begining

nou ja dit is het begin XD
ok kweet nooit hoe da mijn begin moet beginnen XD

I tried to kill the pain
But only brought more
(So much more)

I lay dying and I'm pouring
Crimson regret
And betrayal

I'm dying, praying
Bleeding, I'm screaming
"Am I too lost to be saved?
Am I too lost?"

My God, my tourniquet
Return to me salvation
My God, my tourniquet
Return to me salvation


"Kaida!!" Ik keek op van mijn tekst en zag Yuri mijn kant uit lopen. Snel stopte ik mijn schrift met al mijn songteksten erin weg. Yuri mocht niet weten dat ik teksten schreef, anders wist heel de school het. Ik haatte het om geheimen voor haar te hebben, maar ze kon niet zwijgen. Ik kon het mij al voorstellen hoe die rijke trutten zouden reageren als ze wisten dat ik schreef. "Wat zit je hier nu nog te doen?" vroeg Yuri "De lessen gaan zo beginnen!!" "Ja ja, ik kom al!"

"Zeg heb je het al gehoord?" vroeg Yuri ineens. "Wat gehoord?" "Awel, over het kleed dat Zakuro gaat dragen op het bal?" Natuurlijk ging het weer over het bal. Iedereen had het erover. Er was dit weekend een bal georganiseerd door de school. "Neen, daar heb ik nog niets over gehoord." En eigenlijk interesseerde het mij niet. "Nou, Zakuro heeft haar kleed laten maken door de beste en ook duurste ontwerper van de wereld! Het is gemaakt van de duurste zijde en het is versierd me duizenden kleine diamantjes!!" "Leuk voor haar, alleen hopen dat het dan niet vuil wordt." "Ja, hopen maar. Zeg, nu dat we het toch over jurken hebben, hoe zit het met jouw jurk? Is ie al af?!" "Nog een paar detailles aan toevoegen en dan is ie af." "Mag ik hem al zien?!" "Neen!" "Waarom niet?" Tja, waarom eigenlijk niet? "Omdat die nog niet af is." Ja, wat voor een uitvlucht was dat nu weer? "Je zult het morgen wel zien op het bal." "Hm, oke dan."

Eindelijk waren de lessen afgelopen. Ik pakte mijn naaispullen en begon mijn jurk af te werken. Na een uur had ik mijn jurk af, ik vond hem toch nog goed gelukt. Het had iets victoriaans-achtig, het was zwart van kleur met zilvere detailles aan. De mouwen waren wijd met een kanten rand aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen