Foto bij Chapter OO6.

Jullie zijne echt de beste <3

Alix.


“Sorry voor mijn broer.” Zei hij weer en ik zag dat hij er nogal mee zat. “Maakt niet uit.” Ik glimlachte en hij glimlachte terug. Aahw, dat was zo cute! Ik liep Bill achterna naar zijn kamer en hij wees naar de stoelen bij zijn bureau. “Ga maar zitten.” Zei hij en ik deed braaf wat hij zei. Zijn kamer zag er heel normaal uit. Gewoon, net zoals andere jongens kamers, maar dan met veel zwart. “Leuke kamer.” Zei ik terwijl ik op een bureau stoel rond draaide. Bill bloosde. “Eh, dank je.” Hij schopte nog snel een shirtje onder zijn bed en kwam naast me zitten. “Oké, je hebt zeker geen boeken bij?” Vroeg hij en ik schudde mijn hoofd. “Om eerlijk te zijn heb ik niets bij.” Zei ik wat verlegen en Bill grinnikte. “Maakt niet uit, ik heb alles.” Hij pakte de boeken, pennen en wat papier. Hij legde het voor ons en sloeg het Wiskunde boek open. “Oké, euh, snap jij dit?” Vroeg Bill dom aan me en ik schoot in de lach. “Hallooo, dit is bijles?!” Ik zwaaide voor zijn hoofd en hij grinnikte. “Eens even zien. Procenten.” Hij trok een wenkbrauw op maar begon toch uit te leggen. Na een kwartiertje snapte ik het hele procenten gedoe en begonnen we aan iets anders. Zo ging het drie kwartier achter elkaar, tot dat we het beide spuugzat waren. “Ja ja, stop nou maar, anders snap ik er zeker niets meer van.” Zei ik en klapte het boek dicht. Bill knikte. “Ik ben het ook zat.” We liepen samen weer naar beneden en ik trok mijn jas al aan. Op dat moment kwam Tom aan lopen. “Hé, ga je al weg?” Vroeg hij en ik knikte. “Blijf anders nog even?” Zei hij en ik keek van Bill naar Tom en schudde vervolgens mijn hoofd. “Dat kan toch niet, ik bedoel, ik ben een leerling, jij een leraar en zo.” Ik keek naar Bill en hij haalde zijn schouders op. “Lekker boeiend, op school ben ik je leraar. Buiten school niet.” Hij knipoogde en ik bloosde. Ik trok mijn jas weer uit en we gingen op de bank zitten.

Reageer (3)

  • Malificent

    Hahaha, inderdaaaaaaaaaaad, dat is zo, alleen op school is hij je leraar =D

    1 decennium geleden
  • lostxweight

    oeeeeeeh bijles op zijn kamer

    1 decennium geleden
  • billsdream

    bere mooi jong

    love your storys
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen