Chapter OO1.
“Hé, Alix, heb je het al gehoord?!” Mijn beste vriendin, Ashley, kwam naar me toe gerend toen ik het schoolplein op liep. “We krijgen een nieuwe leraar! Ook gelijk als mentor, omdat die ouwe overspannen is.” Ashley grijnsde breed en ik schoot in de lach. “Serieus? Awesome!” Ik wenkbrauw wiebelde en op dat moment ging de bel. “Kom, we hebben hem nu meteen!” Samen met Ashley liepen we naar het Duitse lokaal. Met onze armen door elkaar wandelden we het lokaal binnen. We waren als een van de eerste, omdat we direct na de bel meteen naar binnen zijn gelopen. “Hoi dames.” Een jongen - of was het een meisje? - begroette ons vriendelijk. “Ehm, hay.” We gingen samen achterin zitten en bekeken de jongen eens goed. Hij had lang, stijl zwart haar wat langs zijn gezicht hing. Zijn ogen waren heel mooi opgemaakt al zeg ik het zelf. Ook had hij wel een goede kleding stijl. Hij droeg strakke zwarte jeans met een wit blouseje, wat best sexy stond. Al snel kwam de rest van de klas binnen gehuppeld. “Kijk nou!” Dennis, iemand met veel durf en een eigen mening, keek de leraar grinnikend aan. “Bent u een jongen of een meisje?” Vroeg hij en de leraar liep wat rood aan. “Een jongen, dat zie je toch? Hij heeft geen tieten, of die moeten leeg gelopen zijn..” Sanne trok haar wenkbrauw op bij de laatste zin en iedereen schoot in de lach. “Nee, ik denk dat het een meisje zonder tieten heeft. Gewoon nooit geen groei gehad of zo, kan toch?” Zei weer aan ander, tot dat de leraar het had gehad. “En nou is het genoeg geweest!” Zei hij streng en meteen was iedereen stil. Dit hadden we niet verwacht. Meestal liepen ze op dit moment de klas uit. Maar hij niet, dat moest wel wat zeggen. “Ik ben een jongen, met nadruk op jongen. Ik heet Bill Kaulitz en ik ben 21 jaar. Je mag me trouwens gewoon Bill noemen, want anders voel ik me veel te oud.” Hij glimlachte en keek de klas eens rond. Wauw, zijn lach was trouwens wel heel mooi. Hij was ook best wel hot. Ik bonkte met mijn hoofd op tafel. Straks vond ik hem nog leuk ook, damned. “Ehm, gaat alles goed?” Bill stond al naast mijn tafel en keek me bezorgd aan. “Huh? Oh, eh, ja hoor.” Ik bloosde en keek naar beneden. “Oeeh, Alixjee, je bloost! Je vindt hem wel hot.” Rick, de jongen die iedereen plaagde, keek me wenkbrauw wiebelend aan. Ik gromde. “Nietes.” Ik stak mijn tong uit en draaide me naar Amber om zodat ik hem niet meer zag. Bill liep weer terug naar voren en begon met de les. “Kunnen jullie een beetje Duits?” Vroeg hij en de hele klas schudde zijn hoofd. “Nee man, dat is serieus bagger.” Zei Dennis en de rest knikte instemmend. “Oké dan, we zullen zien. Zoek maar bladzijde 28 op.”
Reageer (2)
dit hoofdstuk gelezen en I IT
1 decennium geledenkrijgt een abo(Y)
Dan zal Bill eens wat laten zien! ^^
1 decennium geledenWOooooooaaaaah,, Natuurlijk is Bill hot ;o