Foto bij pack your bags, America Here We Come Baby!

het is 3 uur s nachts en het is tijd om te gaan.
naar amerika

een luide toeter schreeuw door de o zo rustige nacht.
de taxi. Je staat op en loopt naar beneden,je koffers staan al bij de deur klaar om te gaan.
dan word het licht aan geknipt.
''we gaan je missen meid'' je vader(Ted) verschijnt in de deur opening gevolgd door je moeder(Rosalinde). Je moeder geeft je een kus en een knuffel. dan drukt je vader iets kouds in je hand, je kijkt hem aan. een credit card.''alleen voor noodgevallen''glimlacht hij.je knikt. de taxi chauffeur toetert ongeduldig. onhandig glimlacht je en doet de deur open.
je vader pakt je koffers en doet ze in de kofferbak. je begroet de taxi chauffeur en slaat de deur achter je dicht. je draait het raampje open en je moeder steekt haar hand er door en aait je nog even. dan rijd de taxi weg.
vaarwel bekende rustige wereld.
Halo Amerika!


ook gaat de taxi langs Hanna's huis, haar ouders zwaaien haar uit en je begroet haar.''AAAAH WE GAAN!'' schreeuwt Hanna . de taxi chauffeur kijkt geërgerd. je lacht. ''het is zoo spannend!''
''we gaan gewoon naar Amerika''glimlacht Hanna.
eenmaal aangekomen bij Schiphol word je zenuwachtig, heb je alles bij je? je checkt of je mobieltje hebt. alles zit er in.
geachte gasten, het vliegtuig naar Amerika Airport is aangekomen,
u kunt instappen.
zegt een nette vrouwens stem. Hanna pakt je hand.''het is zo ver''zegt ze. je knijpt zachtjes in haar hand. en glimlacht. de vrouw roept van alles om, het enige wat je verstaat is dat je met een gerust slapen kan. dat doe je dan ook.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen