Foto bij Proloog

Even voor de info:
De cover hierboven is zelf gemaakt ;)

Daar zat ik dan, op de rand van de klif. Zeewater klotste woest op de rotswanden en enorme golven kwamen dreigend richting de kust. Ik wist wel dat het zou gaan onweren, maar ik had teveel aan mijn hoofd om daar echt bij stil te staan. Miljoenen beelden en vragen zoefden kriskras door mijn hoofd. Het was daarbinnen echte wanorde...
Ik probeerde met veel moeite de dingen op een rijtje te zetten. Druppels liepen langs mijn wangen, maar het waren geen regendruppels... Zoiets was nochtans niet van mijn gewoonte, ik deed het nooit thuis en al zeker niet onder vrienden. Ik had geleerd mijn gevoelens te verbergen, maar gezien de situatie nu was dit verdacht moeilijk...
Het moest weer míj overkomen, ik moest weer in dit alles verzeild raken. Waarom kon in nu niet gewoon doen zoals al mijn andere leeftijdsgenoten ?! Maar nee, ik moest weer verliefd worden op... op... op een wezen waar ik eigenlijk niks mee te maken zou mogen hebben, waar ik bang van zou moeten zijn, een wezen dat mijn dood kan betekenen ?!
Ik legde mijn gezicht in mijn handen en voelde de druppels, maar ik kon niet uitmaken of ze van de regen waren of niet. Ik verzonk weer diep in mijn gedachten.
Als ik niet verliefd zou mogen zijn op een... Oh wat haatte ik dit woord zelfs om er maar aan te denken... Waarom voelde het dan toch zo goed, zo juist, zo VEILIG ?!

Reageer (5)

  • WitteMaanWolf

    hha vette cover!!!!:D

    1 decennium geleden
  • medeltje15

    mooi je cover !!!

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Hey xLIESSx,
    Ik zal je verhaal zeker lezen & ik heb een bladwijzer geplaatst, ik zal het wel niet vandaag kunnen doen want kheb nie zoveel tijd.

    Xx Vampgirly(flower)

    1 decennium geleden
  • xLIESSSx

    Bedankt ;)
    Als je nog tips hebt of iedeeën voor een verder verloop, mag je het altijd zeggen ! Ik raak soms wat inspiratieloos... -.-

    1 decennium geleden
  • MoonTears

    na het lezen van de eerste zin was ik al verkocht! haha :)
    kudo+ abo van mij!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen