Foto bij -3-

‘Hoe voelt dit Beaver? Heerlijk toch?’ Opnieuw voel ik een steek in mijn maag. ‘Niet doen!’ Schreeuw ik. ‘NIET. TEGEN. SPREKEN!’ Schreeuwt hij in mijn oor en weer komt zijn grote vuist in mijn buik, op dezelfde plek. ‘Kleine Bieber, jij word niet beroemd.. In je leuke dromen misschien. Maar dit gaat niet gebeuren Bibber..’ Tom is maar een jaar ouder dan mij, maar toch groter en sterker.. Beoordeel me alsjeblieft niet als een watje. ‘Bieber.. Het is Bieber..’ Zeg ik zachtjes. Alweer volgt een pijnlijke steek. ‘Stop met tegenspreken!’ Ik voel mezelf in een zakken maar zijn handen pakken me op. ‘Ga toch uithuilen bij je mama.. Loser.’ Hij laat me in een keer los en met een klap val ik op de grond.

Ik schrik van mijn pet die van mijn hoofd word afgehaalt. ‘Honey? Gaat het wel?’ Mijn moeders ogen kijken me bezorgd aan. Tranen lopen over mijn wangen. Ik wil niet zo gezien worden. Zeker niet door Kenny en de rest. Ik wil niet dat iemand dit weet. Niemand hoeft te weten dat ik nog steeds door Tom.. Mijn fans al helemaal niet. ‘Justin..’ Kenny staat op en mijn moeder gaat op zijn plek zitten. ‘Whats wrong ?’ Ik veeg mijn tranen weg en zet mijn pet weer op mijn hoofd. Ik negeer haar vraag en draai me op mijn zij en staar uit het kleine vliegtuig raampje. ‘Je bent gewoon moe..’ Ja denk dat maar mam. Denk dat maar..

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen