Foto bij Chapter 1

Hier is mijn eerste hoofdstuk. Ik ben pas net begonnen met schrijven dus ik hoop dat je het leuk vind.
En het plaatje boven mij zo verbeeld ik me Junelle. ^^

Push the green button.

We zitten nu in de auto en Hermelien vertelde me veel over het gezin waar we nu heen gingen ik vond het best leuk ze ratelde over alles door ze zei ook nog dat er een ander jongen zou komen een goeie vriend van haar blijkbaar. Ach ik zou hem straks wel zien. Ik merkte dat we minder vaart maakten en dat we op een gegeven moment stopten bij een wel redelijk groot huis. Ik zag buiten al 2 jongens staan 1’tje met rood haar en sproeten en de ander bruine haren en groene opvallende ogen. Hermelien rende erop af en ik zag dat ze hun knuffelde dus ik liep maar een beetje stug door. “Junelle dit zijn Ron” En ze wees naar de jongen met rode haren “ en dit is Harry” Ik gaf ze beiden een hand. Wat me opviel was dat de jongen met bruine haren die blijkbaar Harry heette dat hij een soort bliksemschicht litteken op zijn voorhoofd had. Ik werd door mijn gedachten verstoord door een man die kwam aanlopen en die zich voorstelde als Arthur Wemel “Aha mevrouw Sutton u bent er we zijn vereert dat u bent gekomen naar ons huis” zij hij met een groot glimlach. Ik wist wat hij bedoelde en Hermelien ook maar Ron en Harry keken me een beetje raar en verward aan. “Kom we gaan naar binnen” Zei Hermelien snel ik bedankte haar met een glimlach en een knikje en ze schonk me ook een glimlach.

Reageer (2)

  • lovingnouis

    klinkt leukkk <3.

    1 decennium geleden
  • MissRoos

    Hij lijkt me leuk ^^
    Ga snel verder lezen : )

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen