"Je bent erg sterk, de sterkste die ik ooit heb ontmoet. Het is moeilijk jou in te delen, je bent veels te goed voor de anderen. Ik deel je in bij 2 afdelingen: Zwaderich en Griffoendor". Iedereen hapt naar lucht en zelf Perkamentus is verbaasd, maar ik niet ik had al zo'n vermoeden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • xxMo

    Hebben ze I pods op zweinstijn ??! volgens Etiquettes =D volgens mij Frans

    1 decennium geleden
  • merellientje

    heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze, hoe heet ze???

    ps super ztory;)_O_

    1 decennium geleden
  • xKiss

    hoe heet ze dan?

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Idd, hoe heet ze eigenlijk????
    Wel leuk!

    Xx. Me!(flower)(A)

    1 decennium geleden
  • vampingtommo

    hoe heet ze?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen