kay :

Hier sta ik dan als 2013 aan te schuiven bij x factor Londen .Ik ben belgisch maar woon hier al van mijn 9 jaar ondertussen nu al 16 .”kay toch niet te veel zenuwen hea maak je maar niet druk” zei mijn mam die met me was meegekomen net als mijn pap en beste vriendin simone .”nene ,ok een beetje “ zie ik al lachend .

Harry Styles :

Ik kan dit ik kan dit ik kan dit herhaalde ik me zo wel duizend keer in mezelf .
Ik moet weten of ik kan zingen of ni en als ze dus zegge da ik ni kan zingen moet ik mijn plannen totaal aanpassen dan wat ik me heb voorgesteld, maar als ik kan zingen maak ik grote kans dat ik dus doorga en mijn droom ik vervulling ga .” harry aan het dagdromen ? je bent nummer 2014 voor aan de beurt te komen “ zei mijn mam opgewekt die dus zenuwachtiger is dan ik .”nene mam jaja das goed”zei ik snel net toen ik het mooiste meisje die aan heel x factor meedeed zag staan voor mijn neus nummer 2013 .mooie ogen en glimlach bruin golvend haar en daar ging ik weer mijn dagdroom ging verder maar over een anders onderwerp ....

Kay :

Oooooo wie is die jongen hier achter mij zei ik tege mezelf maar juist toen ik dit dacht hoorde ik zijn naam harry oooo ~ harry ~ zo mooi .kay je moet je focusen of x factor maar nee .Ik ging dus verer dagdromen hea wat ik altijd doe hij is 2014 van x factor achter mij aan de beurt dus ,maar wa ik dus zeker ni gaan doen is op hem afstappen hea .Zo mooie ogen ,schattige glimlach en mooi bruin zeer krullend haar .”kay je mag naar binnen !!”riep simone opgewekt .”simone totaal niet grappig ik was juist aan het dagdromen !!” zei ik boos tegen haar ,en stapte naar binnen voor mijn auditie ....

Harry :

Ja ik heb haar naam gehoord riep ik vrolijk in mezelf natuurlijk ,kay ja dat is haar naam ! Ik begon een beetje te lache toen haar vriendin denk ik zei dat ze naar binnen mocht voor auditie en zei zij dat ze haar uit haar dagdroom had gehaald .Misschien ging het over mij ,jaja harry blijf verder dromen want da zal ze dus zeker ni doen . “harry je mag naar binnen voor je auditie”zie mijn mam lachend .En nu kon ik kay horen zingen wantze was juist voor mij dacht ik verder toen ik binnen stapte ....

Reageer (3)

  • xBirgitHoran

    Ooh I like it already!

    1 decennium geleden
  • KWORSTNAK

    neee harry styles<333

    1 decennium geleden
  • Fandom

    hARRY pOTTEr!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen