8.
Gabriëlle
Je keek hem aan . Je was verdrietig , je was teleur gesteld . Je keek hem aan .
De tranen stromden van je gezicht af.
"Ik denk dat je beter kan gaan."zei je .
Je keek via het raam naar buiten.
En keek naar de sterren.
Hij stond op en voordat hij naar buiten ging mompelde hij iets wat je niet kon verstaan.
Je voelde je echt vreselijk.
Je leegde je neer en huilde jezelf inslaap.
"Mummie ,mummie , mummie!" Billie-Jean was de kamer ingelopen en begon te roepen.
Je had een kater van de vorige nacht.
"Billie , niet zo luid."zei je terwijl je met je handen in je haar zat.
"Sorry mummie." zei ze terwijl ze haar knuffeltje vasthield en naar de grond keek.
"Billie-Jean kom hier , het spijt mij , ik bedoelde het niet zo hoor."
Ze kwam naar je toegelopen en je knuffelde haar en gaf haar kusjes en begon haar te kietelen.
"Stop mummie , stop!" zei Billie-Jean terwijl ze hard begon te gieschelen.
Je stopte en nam haar terug in je armen.
"Zo wat wil je eten ?" vroeg je aan Billie-Jean
"Euh ik wil .." Ze legde haar vinger nadenkend op haar kin. "Ik wil pannekoeken !"zei ze terwijl ze enthousiast op het bed begon te springen. Jij stond ook op en begon ook te springen.
Na een tijdje zei je : "Kom we gaan pannekoeken maken."
Ze knikte ja.
Je pakte haar op en samen gingen jullie naar de keuken.
Billie-Jean zette haar kokmutsje op en deed haar schort aan. Dat deed ze altijd als ze in de keuken was. Jasmien zat in de keuken de krant te lezen en een kop koffie te drinken.
"Goeie morgen ."zei Jasmien. "Goeie morgen."zeiden Billie-Jean en jij inkoor.
Billie-Jean ging langs Jasmien zitten en jij ging richting koelkast.
Je pakte al je ingridienten en ging het pannekoeken beslag klaarmaken .
Nadat je dat had gedaan stopte Billie-Jean haar vinger in de kom met beslag.
"Mhh , lekker mummie !"zei ze terwijl ze haar vinger aflikte.
"Billie-Jean dat mag je niet doen ! Sewes krijg je buikpijn."zei je streng maar toch bezorgt.
Nadat jullie klaarwaren maakten jullie alles klaar en gingen naar de auto.
Je zette Billie-Jean af op haar privé school en ging naar je ontwerp studio.
Ineens ging je telefoon.
Reageer (3)
Verder<33
1 decennium geledenSnel verder
1 decennium geledenx3
Verdergaan!!!
1 decennium geledenx