Foto bij H3. De lift en de mooie verassing

'Alles voor mijn Selena. Niets is duur genoeg' zegt Justin. Hij loopt naar de balie. 'Is het penthouse vrij met het zwembad?'. De vrouw kijkt Justin gek aan. Een jongen van 16 in een hotel? oke dan. De vrouw geeft de sleutels.

Ze gingen in de lift en drukte op het knopje. Opeens viel de lift uit. Patricia gilt. Usher was inmiddels weggegaan. Alle lichten zijn uit. Selena voelt met haar handen vooruit en zegt zachtjes 'Justin ik ben bang'. Ineens voelt Selena de hand van Justin. Justin pakt de hand vast. 'Geen zorgen' zegt Justin. Hij pakt zijn telefoon. Gelukkig is er weer een beetje licht in de liftcabine. Ze drukken op het knopje waar een belletje op staat maar er gebeurt niets.

Ik bel naar 911 zegt Justin. Hij belt gelukkig wordt er opgenomen. Uiteindelijk na anderhalf uur in de lift te hebben gezeten konden ze eruit gehesen worden. Alleen door Justin zijn hand die nog steeds in de mitella zat was het moeilijk voor hem. Na een hoop gedoe staan ze voor de deur van het penthouse. Alleen Justin wilde Patricia niet bij hun op de kamer. Hij regelde voor haar een luxe sweet. Dat vind Patricia niet zo erg want dan hoeft ze dat kleffe gedoe van hun twee niet te zien.

'Ik ga me omkleden' zegt Selena. Ze komt de badkamer uit in een prachtige pyjama. 'Zo' zegt Justin 'zelfs in je pyjama ben je sexy'. Selena giechelt. 'Sorry' zegt Justin 'ik slaap altijd in mijn onderbroek'. 'Wat maakt dat nou uit?' zegt Selena. Justin zegt 'nou ik dacht jij slaapt wel met me in een bedje?'. Selena wordt rood 'gaat dat niet een beetje snel. We hebben pas een dag'. Justin kijkt teleurgesteld 'maar ik hou zoveel van je; zegt Justin. 'Sorry morgen misschien'. Selena loopt naar het bed in de kamer en gaat erin liggen. 'Welterusten ik hou van je' zegt Selena. Ze hoort wat gemompel van Justin.

De volgende ochtend wordt Selena wakker ze kijkt naar het kastje naast haar bed. Er ligt een briefje. Goeie morgen schoonheid kom naar het balkon daar heb ik een verassing. Ze doet haar hand door haar mooie lange haar. Op het balkon zit ze Justin staan in een mooi wit pak. 'Hallo lieverd' zegt Justin. Selena moet lachen. Ze zegt 'wat zie je er mooi uit in dat pak en dan die sneakers eronder'. Selena geeft Justin een kus. 'Sorry dat ik nog niet wilde slapen'. 'Het geeft niet' zegt hij 'sorry dat ik een beetje aandrong'. Hij deed zijn hairflip. 'Kijk' zegt Justin en hij wijst over New York. 'Het is hier mooi alleen niet zo mooi als jij'. Justin zucht en je hoort dat hij een beetje zenuwachtig is. 'Om je te laten zien hoeveel ik van je hou heb ik een liedje geschreven voor je'. Hij begint te zingen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen