Foto bij H2. Naar New-York

'Aww' zei Selena en knuffelde Justin toen ze hem losliet was ze helemaal rood. 'Ik hou echt zoveel van je'. 'Shawty?' vroeg Justin' ja baby'? wil je mee met me naar New York de stad van de liefde?' vraagt Justin. 'Ja ik ga graag mee'.

Ze moest ineens aan Patricia denken. 'Wacht' zei Selena 'mijn vriendin'. 'Ik wil je wel brengen alleen ik kan moeilijk autorijden met zo'n hand als deze'. Selena zegt 'kan je iets voor me doen? Patricia is gek van Usher kunnen we haar ophalen maar kan Usher dan rijden?' 'Voor jouw doe ik alles' zegt Justin. 'Ik laat mijn fans normaal nooit binnen maar jij was zo mooi jouw moest ik wel binnen laten'. 'Aw lief' zegt Selena 'Wacht' zegt Justin 'we gaan Patricia halen'.

Selena belde Patricia op. 'Hallo?' 'Hooi Patricia met Selena waar ben je?'. 'Ik zit voor de deur ik kon niet weg want heb geen geld'. 'Kom mee Patricia we gaan naar New York Usher rijdt en je houd van Usher' 'OMG' schreeuwt Patricia 'komt Usher?' 'Ja' zegt Selena 'heb ik voor je geregeld via Justin' 'Dankje' 'Maar nu moet je niet boos worden maar Justin en ik zijn een setje'. 'Ow' zegt Patricia 'maar beloof me dat je niet meer zo bitchie tegen me doet?. 'Oke' zegt Selena 'sorry vriendinnen?' 'Ja' zegt Patricia. 'Oke kom dan nu naar binnen'.
Toen ze binnen waren gaven ze elkaar nog een knuffel. Ze zaten met z'n alle op de bank wachtend op Usher. Selena lag tegen Justin aan en Patricia zat er alleen bij, best zielig. Gelukkig ging de bel. Justin deed open. 'Eewaa Usher' zegt Justin. 'Eee Justin' Usher loopt binnen. 'En gaan jullie mee?' vraagt Usher. 'Ja' zegt Justin. Justin geeft Selena een kus. Selena wordt helemaal rood. 'Zoo' zegt Usher 'je hebt een lekkere aan de haak geslagen'. Justin lacht. Patricia begint helemaal te glimmen.

Ze lopen naar Usher zijn auto. 'Alsjeblieft?' zegt Patricia 'mag ik voorin?'. 'Ja is goed. Ik zit wel met me bby achterin'. Ze stappen in. 'OMG ze zitten in Usher zijn auto!. I love it' schreeuwde Patricia. Usher pakte een cd. Hij zette Sombody to love op en Justin en Usher zongen een privé concert. Patricia glimlachte. Selena zit met een zwoel gezicht naar Justin te kijken. 'Wat is er? vraagt Justin. 'Oh sorry niets' zegt Selena. 'Ik hou van je' zegt Justin. 'Ik van jouw' zegt Selena. 'Hey!' zegt Usher 'klef genoeg gedaan'. Patricia kijkt de hele tijd naar Usher. Ze kwijlt nog net niet. 'yeah!' roept Selena 'we zijn er ik zie het Vrijheidsbeeld.' Ze geeft Justin een kusje op zijn wang. 'Oke' zegt Usher 'moet ik jullie afzetten bij dat dure hotel?

Reageer (1)

  • xBoyfriend

    leuk!!

    Maar ff een tip; De stad van de liefde is Prijs xD
    Maat niet uit hoor(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen