H1. De Beliebers
Twee Beliebers gaan een vliegtuig in opweg naar de sexy Justin Bieber. Bij zijn huis geven ze hem 100 zakjes pinda's. Hij bedankte ze en zei willen jullie binnen komen? De Beliebers gingen op hun knieën en kuste zijn schoenen.
Toen ze binnen waren gooide hij de pinda's in een kast. Daar kwam zijn hond Sam aanrennen. De hond was druk maar heel schattig, zoals Justin. 'Jou hond is zo lief net als jou' Zei een van de Beliebers. Hij deed de kastdeur dicht en toen... zat Justin zijn hand tussen de deur. Zijn vinger hing aan een draadje aan zijn hand. O mijn god schreeuwde Selena. Nu kan je geen gitaar meer spelen. De andere Belieber Patricia begon te huilen. 'Je bent zo schattig als je gitaar speelt' snikt Patricia. Justin Bieber werd geïrriteerd. 'Kunnen jullie nog wat gaan doen het doet best wel pijn'. De 2 Beliebers zeggen 'Wat staat er tegenover?' Justin Bieber zegt ALLES maar mijn carrière gaat weg als ik mijn vinger kwijt ben'. 'Oké maar als ik 911 bel en ik zeg dat bij Justin Bieber ben lachen ze me uit' zegt Patricia. 'Hoezo?' zegt Justin Bieber 'ben ik zo verschrikkelijk?' Nee' zegt Patricia 'maar als ik dat zeg geloven ze me niet' De vinger van Justin begint langzaam paars te worden. 'Koe ik heb een idee' zegt Patricia 'we bellen Usher'. Binnen 10 was Usher er gelukkig. Gelukkig had hij een keer gestudeerd om dokter te worden. Usher knipt met zijn vingers en een paar mensen kleden hem om in zijn dokters outfit. Hij naaide de vinger van Justin aan elkaar.
Justin moet drie weken met zijn hand in het gips. Gelukkig lachte hij weer en de meisjes ook. Het enige probleem was dat Justin geen gitaar kon spelen. En dat wel 6 weken lang niet. Want zijn hand zit drie weken in het gips en na die drie weken moet het nog drie weken in verband en al die tijd ook nog een mitella om. Dus hij liep 6 weken met een mitella rond. 'Ik heb een idee' zegt Selena 'Misschien kan ik gitaar spelen mijn opa leerde met toen in klein was' Justin zag er vet schattig uit met die mitella. Selena vroeg aan Justin of hij hier een gitaar had. Justin zei 'loop maar mee' Hij liep naar een kamer en vroeg 'kan jij even op die knop drukken'. Ze deed het en er kwamen mega veel gitaren te voorschijn. 'Welke kies je?' Selena pakte de blauwe automatische gitaar. Ze begon te spelen en Justin begon te zingen Love me love me say that you love me Selena zei 'I love you' terwijl ze de slappe lach kreeg.
Ineens was de romantic verdwenen. Ze hoorde beneden allemaal gestommel. Selena en Justin rennen de trap af. Beneden zitten Patricia en Sam Patricia zegt 'hey leuk dat jullie me ook nog even opzoeken' En ze begon te zingen you leat me alone. 'Zo' zegt Justin 'je kan best zingen' 'dankje' zei Patricia en begon te blozen. Selena wouw Patricia wel een klap geven. Maar ja waarom zou je dat ze dat doen bij haar beste vriendin.
'Ik heb dorst' Justin pakte een flesje sinaasappelsap, zijn lievelings drinken. 'Uhhmm..' zegt Justin 'kan iemand het openmaken. Sorry dat ik zoveel aan jullie vraag, maar ik kan zo weinig met deze hand want het is ook nog me rechter hand' 'Jah hoor' zeggen Selena en Patricia tegelijk. 'Ik doe het wel' zegt Patricia en ze grist de sinaasappelsap uit zijn handen. 'Dankje' zegt Justin en hij kijkt een beetje vreemd. 'Bitch' schreeuwt Selena 'hoe kan je.. doe even normaal''zegt Patricia. 'Nou jij keek mij zo vies aan' 'Sorry hoor' zei Patricia en pakte haar tas en jas. 'Wat ga je doen' vraagt Selena '. 'Weg ik ben blijkbaar niet welkom'
'Zo' zegt Justin 'jij kan Bitchie zijn' 'Ja sorry' zegt Selena 'maar als ik eerlijk ben vind ik je wel heel erg leuk' Justin zegt 'Weet je waarom ik juist love me zong? omdat ik je ook leuk vind'
Reageer (1)
oooww wat lief!!
1 decennium geleden