#10: Nathan's body
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Hahahaha, dan komt Nathan zo droog uit de wc. :'D Die Lucy weet wel voor ieder persoon de juiste opmerkingen te geven eigenlijk en jij schrijft dit toch echt zo goed. En Simon was echt de zak want hij wou haar helemaal niet vermoorden en tsja, de arme jongen.
1 decennium geledenALINEA ÉÉN: Weet je, Lucy... Dat is hetgeen wat Nathan ook zou gezegd hebben. En stop met de rest zo te mindfucken, haha xd. Het wordt een beetje te grappig.
1 decennium geledenALINEA TWEE: Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik die scène bekeek en nu opnieuw . Arme Simon! Volgens mij had hij nooit Sally willen vermoorden en ging het duidelijk echt om een ongeluk. Ik wil 'm knuffelen...
ALINEA DRIE: Pffft, nu je het zo vanuit een personage beschrijft, krijg ik er nogal braakneigingen van. (Maar dat komt ook doordat ik een beetje ziek ben, maar whatever.)
ALINEA VIER: Simoooooooooooooooooonnnnnnn
ALINEA VIJF: Hij zit te schijten, Luce, juist achter de deur waar je zojuist tegenover zat .
ALGEMENE COMMENTAAR: Pffffft, dat was inderdaad wel een fucked up scène om te beschrijven, maar je hebt het héél goed gedaan ^^ ! Ik leef met de dag meer mee met de personages en door jouw verhaal nog meer :B.