|5|
Ik heb besloten om toch door te gaan. Ik heb jullie reacties gelezen en het was erg lief dat sommigen me toch wouden helpen, maar niet konden. En zoveel maakt het nu ook weer niet uit; ik overdreef misschien een beetje. Sorry daarvoor.
En ook sorry dat jullie soms vrij lang moeten wachten, maar ik ben vollop bezig met een nieuwe story. (over Adam Lambert! ^^)
En daarbij moet ik nog altijd een paar oude stories in orde maken...
En ook sorry dat jullie soms vrij lang moeten wachten, maar ik ben vollop bezig met een nieuwe story. (over Adam Lambert! ^^)
En daarbij moet ik nog altijd een paar oude stories in orde maken...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
je schrijft zo goed <3
1 decennium geledeneen van de beste ^^
(haha ik heb zo mijn favo's x3)
ga je nog verder met dat verhaal, dit is mooi geschreven...
1 decennium geledenPrachtig!
1 decennium geledenSorry dat ik je niet in de spotlight kan zetten.
Zit momenteel nogal krap bij kas
snel verder!
x
Super, snel verder!
1 decennium geledenxX(flower)
ik ben zo blij dat je verder gaat!! Omg, adam en bill of adam en tommy??
1 decennium geledenPlaats je dan even link?
Love it, je schrijft met zoveel gevoel :o