Tanzie Pov

Ik zit aan het raam. We hangen nog maar pas in de lucht. Het uitzicht buiten is mooi, maar stiekem vind ik het ook eng. Ik maak me nog al rap zorgen om dingen die onnodig zijn. Stel voor dat dit vliegtuig, net waar wij inzitten, neerstort. Ach, Ava is er bij. We leven samen, en gaan samen dood. Alsof we niet zonder elkaar kunnen. Ik kijk haar aan. Nee, ik kan niet zonder haar. Hoe kon ik alleen vertrekken. Dat zou een marteling geweest zijn, voor mij, maar ik weet heus wel dat ze ook niet zonder mij kan. 'Wat?' vraagt ze lachend. Zonder het door te hebben zit ik haar nog steeds aan te staren. Schuddend leg ik mijn hoofd op der schouder. 'Ik ben zo blij dat je mee bent' Ik hoor haar grinniken. 'Je weet toch dat ik je niet zomaar laat gaan' Ik knik zachtjes mijn mijn hoofd.

Ik open de deur en zet mijn koffer eindelijk na al het sleuren op de grond. Ik kijk naar de kamer en mijn mond staat meteen weid open. 'Zo groot' zeg ik terwijl ik rond kijk. 'en mooi' Ze bekijkt de kamer net zoals ik doe. Ik loop naar het gedeelde van de keuken. Alles is hier zo mooi en modern, net zoals ik wou. 'Deze kamer is van mij' hoor ik Ava roepen. Ik loop richting haar geschreeuw. In de deur opening blijf ik weer zo verbaasd staan. 'Damn, hier kun je enkel van dromen' zeg ik. Het bed is reusachtig groot en zo modern. 'Ik hoop dat de andere kamer ook zo mooi is' zeg ik. Ze glimlacht en ploft haar rugzak op het bed. Ik loop de gang in opzoek naar de andere kamer. Ondertussen kom ik al 2 badkamers tegen. Het kan niet beter. Op het einde van de gang gooi ik de laatste deur open. Meteen krijgt mijn gezicht een glimlach. Ik loop naar het bed en laat me er op vallen.

Hier kan alles beginnen.

Reageer (2)

  • ZACK

    Ja, Camille, jij moet verder schrijven, maar nu ben je weg. :|

    1 decennium geleden
  • Fortune

    Whaha, snel verder.

    Ow, dat moet ik doen. Ghaha.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen