Foto bij Hoofdstuk 125

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Necessity

    dat is vast Ginny, of Roos
    o, oo krijgen ze nu geen problemen? :O
    xxx missDesperado

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    verder

    1 decennium geleden
  • MyrnaPotter

    wie is het he tis een zij dus het is niet harry
    verder
    <33333

    1 decennium geleden
  • Amused

    JE BENT ECHT GEMEEN!
    nee, ik vind het echt niet kunnen!
    op zo een moment mag je ABSOLUUT NIET stoppen!
    Ik ga nu een heeeeel goede reden zeggen waarom jij binnen de 5 minuten een nieuw deel moet online zetten!
    dus, ik doe weekendwerk in de supermarkt (de GB) aan de versafdeling
    op die versafdeling verkopen we vers vlees (zoals kipfilet,...) charcuterie (voor op de boterham), traiteur (vb krabsalade) en kaas.
    Ik help overal waar nodig is en het was druk (zoals elke zaterdag) en ik was aan de charcuterie aan het helpen.
    De klant wou 5 schijfkes kip kap vinaigrette en ik sneed dit dus. Maar bij het 3de schijfke kwam mijn vlees verkeerd te liggen dus ik wou dit tegoei leggen en ja daar kwam mijn vinger tegen het mes.
    Ik voelde dit eerst niet maar toen wel dus ben ik naar achter gelopen en heb mijn vinger onder de kraan gehouden. De slager (Tom) zei dat ik dit niet moest doen en hij ging mijn vinger verzorgen.
    Ik kon natuurlijk niet naar mijn vinger kijken doordat ik dan flauwval. Tom ging mij dus verzorgen en ik stond daar en ik werd heel duizelig en bleek.
    Dus toen moest ik naar de refter (want daar is het frisser)en ik was nog altijd helemaal wit maar minder duizelig. En toen kwam mijn baas kijken of het ging en Tom was mij aan het verzorgen.
    Toen kreeg ik opeens braakneigingen en ik liep naar de lavabo maar er kwam niets.
    En toen pakte ik mijn drinken en ging ik terug zitten en toen voelde ik opeens dat ik moest overgeven. Ik liep naar het wc en gaf -gelukkig- maar een beetje over. Ik schaamde mij dood want mijn baas stond 4 meter verder (ik zag hem gelukkig niet). Toen ging het al beter en heeft Tom mij verder verzorgd. Ik had mijn vinger gefileerd zei de baas (schuin door het vel dus) en tja het deed pijn. Toen kreeg ik een pleister enzoo en een vingercondoom xD (een elastisch stoffen buisje dat je over je vinger schuift :p) en een handschoen en toen zeiden ze dat als het ging ik terug mocht gaan werken :)
    en het ging redelijk snel terug goed dus ben ik terug gaan werken. Maar het doet nog altijd heel veel pijn dus daarom moet je me nu terug blij maken met een nieuw deel uit LILY of SCORPIUS pov!
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • vivian07

    OMG. ik ga je iets aandoen als je niet snel verder gaat. ohnee, want dan kan je niet verder schrijven... goed dan: als jij niet snel verder gaat ga ik dood van spanning. je wilt mijn dood toch niet op je geweten hebben? nee? snel verder dus. (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen