Foto bij 29

Mijn vader belde aan. Met de seconde werd ik nerveuzer. Ik staarde naar mijn voeten. Mijn lage, zwarte Vans waren heel interessant. Eigenlijk waren ze best vies en oud. De deur ging langzaam open. Een man met een pet op zijn hoofd en een sikje deed de deur open. Hij had een wit shirt aan met daarover een zwart jasje en een spijkerbroek. 'Hallo. Jullie moeten vast de familie Mayfield zijn?' Vroeg hij. 'Ja. Ik ben Sara, dit zijn mijn kinderen Alex en Jessica, en dit is mijn man Peter.' Zei mijn moeder en ze stak haar hand uit. De man nam hem aan en stelde zichzelf voor als Jeremy. Ik liep snel achter mijn moeder aan en stelde mezelf voor aan de man. Ik voelde me ontzettend nerveus en had zo geen zin in deze week. Ik volgde mijn moeder naar de woonkamer waar ik Pattie, Justin en nog drie onbekende mensen zag zitten. De een was een vrouw, de andere twee waren kinderen - een van hun een baby en de andere was volgens mij een kleuter. Ik liep zo dicht tegen mijn moeder. Ik wilde dit niet meer. Ik had er geen zin in. 'Hey!' Riep Pattie vrolijk. Iedereen die in de woonkamer zat keek om. Ik beet mijn lip en keek naar de achterste muur. Ik wou niet naar Justin en ik durfde het niet. 'Hey, Pattie. Alles goed?' Mijn moeder liep naar Pattie toe. Gosh, nu stond ik in het zicht van Justin. 'Hey.' Zei Justin. Ik keek meteen om en zag dat hij opstond en naar mij toeliep. Hij gaf me een knuffel en fluisterde in mijn oor. 'Ik heb je zo erg gemist.' Ik sloeg mijn armen slapjes op mijn lichaam en deed alsof ik niks had gehoord. Na twee seconden liep ik hem los. Ik kon er NIET tegen. Eerst was ik zo blij dat ik weer met Justin zou zijn. Ik stelde me voor aan de vrouw - die Erin bleek te heten - en hurkte neer bij de twee kinderen. 'Oeh, jij bent bruin haar net als ik.' Zei het kleine meisje met een schattig stemmetje. 'Ja.' Antwoordde ik met een glimlach. 'Ik ben Jazmyn en jij?' Vroeg ze. 'Ik ben Jessica.' Zei ik en pakte haar hand aan die ze naar mij uitstak. 'Dit biggetje hier is mijn broertje Jaxon.' Ik moest lachen om haar woordkeuze. Hij had bolle wangetjes en was inderdaad dik - maar het was gewoon babyvet. Ik stond weer op en zag dat mijn vader met Jeremy aan het praten was en mijn moeder met de twee vrouwen. 'Zal ik jullie even rondleiden?' Vroeg Justin aan mij en mijn broertje. Voor ik iets kon zeggen knikte mijn broertje en liep Justin voorop naar de gang.

Reageer (8)

  • Jerauhl

    snel verder <333333
    ksx.

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    ah..hy vind haar ook leuk tog geen probleem dus

    1 decennium geleden
  • iiLovaticx

    leukk :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen