Foto bij 28

Two months later.
'Mam, ik hou van je.' Zei ik toen ik een zwarte iPod Touch 4G in een doosje zag liggen. 'Ja, je houdt alleen van me als ik iets voor je koop of iets voor je doe.' Mompelde ze. 'Niet! Ik hou elke dag van je.' Zei ik en drukte een kus op haar wang. 'Trouwens, ga eens in-' De telefoon ging en mijn moeder nam op. 'Hallo, met wie spreek ik? Oh, hey! Ja, tuurlijk.' Mijn moeder gaf mij de telefoon met een grijns. 'Hallo?' Vroeg ik. 'Merry Christmas, Jess!' Riep Justin door de telefoon. 'Merry Christmas to you too.' Zei ik met een glimlach. 'Waar ben je?' Vroeg hij. 'Lieverd, je belt me op de huistelefoon, waar zal ik anders zijn?' Zei ik lachend. 'Op de Noordpool met je huistelefoon, duh.' Grapte hij. Mijn ouders en broertje staarde me aan. Ik werd er verlegen van - grotendeels doordat ze wisten dat ik met Justin aan de telefoon zat. 'Ga verder cadeautjes uitpakken.' Mompelde ik tegen ze. 'Wat?' Vroeg Justin. 'Jij niet.' 'Oeh, wat voor cadeautjes heb jij allemaal gekregen van de Kerstman?' 'Uhm, een iPod. Ik ben er verder niet aan toe gekomen.' 'Ah. Ik heb dus nog niks gekregen. Ik moet wachten op mijn grootouders.' Ik knikte - ookal kon hij dat niet zien. 'Maar ik denk dat ik maar ga ophangen, want mijn ouders enzo wachten op me.' Mompelde ik. 'Aaah. Ik ga je missen de 24 uur dat ik je stem niet hoor.' 'Ben ik over 24 uur bij jou dan?' 'Weet niet, hoop het wel. Ik hoop eigenlijk dat je er zelfs eerder bent.' Het bloed stroomde naar mijn wangen. Gosh, dit was zo het verkeerde moment. 'Maar ik spreek je wel als je er bent. Doeei!' Zei Justin. Ik zei hem ook gedag en hing op. 'Oeh, Justin. Ik hou van je, oh ik wil je zoenen.' Begon mijn broertje en deed mijn stem na. 'Alex.' Beet mijn moeder hem toe. 'Oeh, Justin, ik wil je kussen morgen als ik bij je ben. Oef, ik kan niet langer wachten.' Mijn moeder gaf hem een tik op zijn achterhoofd. 'Auw.' Mompelde hij en wreef met zijn hand op zijn hoofd. 'Krijg je ervan.' Zei ik met een glimlach. 'Ja, wees maar stil Jess. Iedereen weet dat je met Justin wilt zoenen.' Zei hij. Ik beet zo onopvallend mogelijk op mijn onderlip. Het was toch niet zo duidelijk dat ik Justin leuk vind...Of wel?

Reageer (9)

  • saraaah

    echt een leuk verhaal. <'3

    1 decennium geleden
  • Lovies

    Plzz verder? Je verhaal is zooo geniaal! En wanneer gaan ze nou zoenen? ;p

    1 decennium geleden
  • Glamor

    jawel ;)
    snel verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    snel verder :9~:9~:9~

    1 decennium geleden
  • NicoleB

    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen