Foto bij 27

'Jessica. Start nu een iChat gesprek met hem anders doe ik het.' Zei Caitlin. Ik bewoog niet. Ik was zeker niet van plan om met Justin te gaan praten. Eigenwijs pakte Caitlin mijn laptop en belde naar Justin. Ze legde de laptop op mijn schoot. Ik zuchtte. 'Eigenwijs kind.' Mompelde ik. 'Hey Jess!' Riep Justin vrolijk. Er verscheen een fake smile op mijn gezicht toen hij op mijn beeldscherm verscheen. 'Hey. Wat wilde je me vertellen?' Vroeg ik en zijn grijns werd groter. 'Mijn moeder vroeg of jullie vanaf de 26te tot een paar daagjes na Oud en Nieuw naar Stratford komen.' Zei hij met de grootste grijns die ik ooit heb gezien. Zijn woorden drongen langzaam tot mijn door. Hij vroeg net of ik ongeveer een week lang bij hem zou zijn. Mijn hart klopte hard bij de gedachte en ik glimlachte dit keer echt. 'Wat denk je?' Vroeg hij. 'Ik wil wel, maar ik moet het nog vragen aan mijn ouders.' 'Ga dan vragen.' Drong hij aan en ik rende naar beneden. Na een paar minuten stond ik weer in mijn kamer en Caitlin keek mij vragend aan. Ze zat nog steeds stil op haar plek. 'Jus,' begon ik toen ik achter mijn laptop ging zitten, 'het mag.' 'YEAH!' Schreeuwde Justin met een apart stemmetje en ik moest lachen. Ik keek naar Caitlin die haar lach in probeerde te houden, waardoor ik nog een keer in de lach schoot. 'Ik kan niet wachten om je te zien.' Zei Justin vrolijk. Caitlin trok haar "Ach, wat schattig"-gezichtje en ik begon te blozen. 'Ik jou ook niet.' Zei ik snel. 'Ja? Ik kom eraan.' Schreeuwde Justin en ik keek hem vragend aan. 'Ik moet eten. Ik spreek je nog veel. Doei Jess.' 'Dag Justin en eetsmakelijk.'

Reageer (10)

  • Jerauhl

    aah..
    snel verder <3333

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    haha yaaay (:
    snel verder <333333'

    1 decennium geleden
  • chadwick

    yeeeeeeey <3
    i've been waiting for this moment haha <3
    snel verderrr

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Leuk! Snel verder<333

    1 decennium geleden
  • Hooligan

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen