Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (38)

  • SPECS

    Snel verder joh! je schrijft echt geweldig, Haha sletten en dan de hele tijd naar Seth kijken als ze dat word zegt, geweldig! XD (flower)

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    Hahah, ik heb ook bieberfever hoor<333 niks mis mee (: en die clip is überhot ^.^
    Snel verderr

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    whahah slim idee, meneer ik kan niet meedoen, heb mijn duimen gekneusd!xD
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Amirah

    Haha, eigenlijk moet ik nu slapen, maar ik heb geen zin dus ik reageer maar even een keertje!
    Ik zit nu op mijn iPod en dat typt echt heeeeel irritant. Snap dus wat je bedoelde met typen op je bb.
    Haha ik ga een heel verhaal ophangen, want ik heb toch niets beters te doen!

    Omg, toen ik las dat je Bieberfever hebt, wilde ik meteen je Bff zijn! I looove him(L)
    Ik weet zelfs hoe zijn halfbroertje heet, Jaxson, en dat is best erg. Maar ik heb kaartjes voor het concert op 27 maart! Wist je dat er omdat het zo snel uitverkocht was dat er miss een 2e concert komt? Haha, zoooo chill;D.

    Maar nu ga ik echt slapen (dat is iig waar ik mezelf van probeer te overtuigen) en mijn handen/armen/vingers worden lam dus ik kan niet meer typen. Trusteeeeeee en snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen