7. I just need you now
Ik lig op de bank in een voetbalshirt en joggingbroek die veel te groot zijn. Gerard zei dat hij het best mijn kleren nu kon wassen mocht ik willen dat de bloedvlekken eruit gaan. Hij zet een bord op het tafeltje voor me. Het zag er lekker uit. Hij gaat naar me zitten en wrijft even zachtjes over mijn rug. 'Gaat het een beetje?'zei hij lief. 'Ja het gaat wel' mijn ogen waren nog steeds rood en geirriteerd. Hij pakte het bord en een vork, hij prikt eten aan de vork en brengt het naar mijn mond. Plotseling schieten er flashbacks door mijn hoofd.
'Godver trut! Eet je eten op! ondankbaar kind! was je maar nooit geboren!' 'Nee mama ik kan niet meer!' 'Nee? zei je nou nee?!' ze pakt de lepen, opent mijn mond met haar hand en steekt de lepel zo ver in mijn keel dat ik bijna moet overgeven.
Ik kijk nu in twee liefdevolle ogen en mijn hart vulde zich met vreugde. Ik sluit mijn lippen om de vork en laat het eten naar binnen glijden. Ik kauw en ik kan niet stoppen met kijken naar hem. Hij glimlacht en tranen van vreugde rollen over mijn wangen. Met zijn duim wrijft hij ze van mijn wang. 'Niet meer huilen alsjeblieft.' Ik glimlach ook even en pak zijn hand vast. Hij vouwt mijn hand open en legt die zijne er tegen aan. 'Je hebt lieve kleine handjes.' Ik trek snel mijn hand terug en hij lachte. 'Doe niet zo verlegen, ik ben het maar!' ja daarom juist.. dacht ik bij mezelf. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' ik kijk hem ietswat bang aan omdat ik bang ben dat hij deze vraag niet op prijs zou stellen. ' 23 en jij Jimena?' Wat is hij eigenlijk nog jong.. hij is eigenlijk nog een jongen, maar in mijn ogen zeker al wel een man. 'zeventien..' zei ik zachtjes. 'Oké' Hij slaat een arm om me heen, hij blijkt het dus niet erg te vinden. 'Vind je het niet erg?' 'Wat bedoel je?' 'Nou.. dat ik zeventien ben.' 'Nee waarom zou ik? het is zoals het is.' Ik was wel een beetje opgelucht met zijn antwoord. 'Maar ik ga even douchen' hij staat op en loopt naar een kast en haalt er een deken uit. 'Ga maar liggen.' Ik ga liggen en hij legt de deken over me heen.
Als ik slaperig mijn ogen open doe hoor ik Gerard aan komen lopen. Ik ga zitten en hij gaat met een handdoek door zijn haar. 'Lekker geslapen?' Ik wrijf in mijn ogen. 'Hmmm.. ja hoor' ik leg mijn hoofd tegen hem aan en hij ruikt nu nog lekkerder. Hij veegt de haren uit mijn gezicht,laat zijn arm om me heen en laat zijn hand op mijn schouder rusten. Het gevoel in mijn buik speelt weer op. 'Wil je verder slapen?' Ik denk na, het liefst wil ik gewoon de hele nacht bij hem zijn. 'Ik breng je naar bed' Hij tilt me op en brengt me via de trap naar boven. Hij legt me op een tweepersoonsbed en slaat de deken over me heen. 'Lig je lekker zo?' 'Ja..' Hij wilde weg lopen. 'Wat ga je doen?' vraag ik verbaasd. 'Mijn bed klaar maken beneden.' Hij keek een beetje verbaasd omdat ik vroeg waar hij heen ging. 'Ga je beneden slapen?' vraag ik zacht. 'Ja, dan kun jij tenminste rustig slapen.' Hij bedoelde het vast lief maar ik wil bij hem blijven. Ik schop snel de deken van me af en loop naar hem toe. 'Ben je niet moe?' 'Nee.. ik wil bij jou blijven.' ik kijk naar beneden zodat hij niet ziet hoe rood mijn wangen nu zijn. 'Oké, zullen we nog even tv kijken?' Ik knik en we lopen de trap af. Ik ga zitten op de bank en Gerard loopt naar de keuken. 'Wil je thee?' roept hij vanuit de keuken. 'Ja, alsjeblieft.'
Het is al bijna middenacht, Gerard ligt languit ip de bank en ik ga naast hem liggen met mijn hoofd op zijn borst, hij slaat een arm om me heen. Het was net of ik droomde.. Zijn hartslag gaat sneller en hij voelt erg warm aan. Gerard kijkt tv maar ik intereseer me alleen voor hem. Waar ben ik toch mee bezig? hij is 23 en een voetballer.. 'Wat is er?' hij had me zien piekeren. Wat moet ik nu terug zeggen? Je hebt een verschrikkelijk lekker lichaam, je ogen zijn geweldig en blijf alsjeblieft altijd bij me? 'Ik ben best wel moe..' 'Het is ook al laat' hij drukt een kus op de zeikant van mijn hoofd en staat op. Hij kuste me.... Even was ik in een soort droomwereld. 'Zal ik je naar bed brengen?' 'Oké' ik was teleurgesteld dat hij niet gewoon naast me kwam liggen... Ik krijg een tandenborstel en ik we poetsen onze tanden. Hij loopt naar zijn slaapkamer maar blijft staan bij het bed als ik wil gaan liggen. Ik pak zijn hand en probeer hem mee te trekken. 'Wat wil je?' fluisterd hij zacht. 'Dat je in een bed slaapt in plaats van op een bank' 'Weet je het zeker?' 'Jaa..' Hij laat zich nu wel mee trekken. Hij gaat naast me liggen en doet het licht uit. Nog steeds kan ik zijn ogen zien, zelfs alleen in het licht van buiten glinsteren zijn ogen. 'Je hebt mooie ogen' zei ik een beetje verlegen, hij lachte en streelde over mijn wang. 'Weltruste' zegt hij. 'Slaap lekker' antwoord ik. Zo onopvallend mogelijk schuif ik naar hem toe. Zijn hand raakt per ongeluk mijn arm. 'Auu' 'oh sorry..' Hij pakte mijn arm zachtjes vast en gaf er een kusje op. 'Gaat het nu weer?' 'Ja hoor' ik lachte, zoveel pijn deed het helemaal niet maar ik kreeg wel lekker een kus van hem.. Hij doet zijn ogen dicht. Ik doe hetzelfde maar dan voel ik ineens een touwtje, ik dacht dat het van mijn broek was dus ik trek er aan. 'Wat doe je?' Gerard opent gelijk zijn ogen. 'Oh sorry.. ik dacht dat het van mijn broek was' Hij prikte me in mijn buik 'Dus jij durft dat zomaar te doen!' 'Ja dat voel je toch!' ik weet niet waar die zelfverzekerdheid ineens vandaan kwam maar het beviel me wel. Hij begon me te kietelen. 'AAAAAH STOOOOP!' ik rolde zo bekant het hele bed over maar hij wilde niet stoppen. Ik prikte hem in zijn buik maar de tweede keer dat ik dat deed was het iets te laag... Gelukkig dat het donker is en dat hij nu niet kan zien wat een enorm rood hoofd ik nu heb. Hij stopte meteen met kietelen. 'Dat was zeker per ongeluk he?' zei hij plagend. 'Ja,sorry...' Hij lachte zacht en sloeg zijn armen om me heen. Het was zo warm bij hem.. Ik voelde zijn adem en hij zuchte zacht.
We liggen nu al een half uur bij elkaar in de armen en Gerard slaapt al maar ik kan nog niet slapen. Ik druk mijn hoofd tegen zijn borst en een klein kreun ontsnapt uit zijn mond. Ik voelde kriebels in mijn buik... Ik had nog nooit een vriendje gehafd en nu lig ik hier met Gerard. Hij is zo leuk.. maar het zal toch niks worden, we zijn zo verschillend.. Ik zou hem het leven alleen maar moeilijker maken. Diep van binnen nam ik nu al afscheid van hem.. Tranen lopen over mijn wangen en belanden op zijn shirt.
Reageer (6)
Je hebt een verschrikkelijk lekker lichaam, je ogen zijn geweldig en blijf alsjeblieft altijd bij me? Mocht Gerry dat ooit tegen mij zeggen...
1 decennium geleden'Je hebt een verschrikkelijk lekker lichaam, je ogen zijn geweldig en blijf alsjeblieft altijd bij me!'
1 decennium geledenHaha, ik had het echt geniaal gewonden als ze dat had gezegd ;'D
Verder!
1 decennium geledenX
daar ben ik het mee eeens.
1 decennium geledenkun je er vanavond nog een deeltje op zetten? want het is natuurlijk niet eerlijk ons zo in spanning te laten.
awhh ze moet lekker bij hem blijven meidd:D
1 decennium geledenSnel verder:9~
xx<333