Hoofdstuk 122
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
dat meen je niet sweedmodel!!!!!!!!!! DAS VET!
1 decennium geleden@kidrock
1 decennium geledenJ.K rowling denkt er over om misschien nog een 8e boek te schrijven omdat ze de personages zo mist
Uuh...
1 decennium geledenOeps?
Wow Harry is best gemeen!!
1 decennium geledenScorpius is hartstikke lief
Snel verder!
Jipster heeft gelijk, in 1997 wordt Perkamentus in het boek Harry Potter en de Halfbloed Prins gedood door Severus Sneep, omdat Draco Malfidus het niet durfde. Maar, ten eerste, Malfidus moest het wel doen en ten tweede, dit is een verhaal? Wat maakt het nou uit dat Malfidus, Perkamentus niet doodde, maar Sneep. Malfidus was, zoals in dit verhaal staat, wel medeschuldig. Hij had de dood van Perkamentus tegen kunnen houden, door bijvoorbeeld de vloek des doods op Sneep af te vuren. Oke, een heel lang onzin verhaal, ik wou even zeggen dat dit verhaal helemaal geweldig is! Je schrijft super goed. Hopelijk bedenkt J.K. Rowling zich en schrijft een vervolg, net als dat jij nu doet. Als dat zo is, hoop ik dat het net zo goed is als jou verhaal!
1 decennium geleden